Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Min fråga är om man som köpare kan häva ett hästköp på grund av en defekt som angivits i kontraktet vid köpetillfället?
2
Svar
37
· Visningar
4 785
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag har ett stort problem som blir värre för varje dag, jag är ständigt oroad för min häst. Han har inte haft några skador i princip, är...
Svar
6
· Visningar
2 166
Senast: Miloni
·
Ekonomi & Juridik Vi byggde ridhus nu i maj, mått 20*70. Ridytan blir 62*20. Vi har satsat på ett bra underlag, kommer erbjuda en avancerad hinderpark...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 578
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan Har ni råkat ut för att eran häst har hamnat på en annons som ni inte skrivit? Någon lägger upp till salu annonser där de använder...
Svar
4
· Visningar
1 627
Senast: fjordtokan
·
Hästmänniskan Vet inte om det är rätt ställe att fråga, men är det inte det så får någon snäll moderator flytta tråden :) Är på gång och letar...
Svar
17
· Visningar
1 955
Senast: Liten
·
Anläggning Hittat ett hus son verkar ok. Finns plats för 3-4 hästar där. Dock finns det ej nån manege på acceptabelt avstånd. Funderar då om man...
Svar
10
· Visningar
1 490
Senast: Centaur
·
Anläggning Vi ska flytta till en gård och där behövs vi sätta galler i stallet, över de fönster som är där. De är ganska stora så jag funderar...
Svar
7
· Visningar
2 567
Senast: a1agnlju
·
E
Anläggning Jag fick flytta min häst till ett annat stall väldigt hastigt i höstas, vilket resulterade i att jag glömde bort en öppnad ensilagebal i...
Svar
5
· Visningar
6 347
Senast: Elli_J
·
Ekonomi & Juridik Hej hoppas kunna få hjälp med en sak. Jag sa upp min stallplats i mitten av januari, stallägaren sa att det är två månader...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 017
Senast: rebus
·
Ekonomi & Juridik Är det någon här som jobbar/har jobbat med ridning som terapi eller använt hästar på anna sätt inom terapiområdet? Skulle vilja höra...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Texaz
·
S
Hästmänniskan Någon som har astma men ändå rider och har häst? Hur funkar det?
2
Svar
27
· Visningar
4 997
Senast: Lavinia
·
C
Ekonomi & Juridik Hej ! jag köpte ett sto som va vet besiktad med ua på allt, dagarna efter vi kom hem upptäckte jag en ful hovspricka i framhoven...
2
Svar
36
· Visningar
3 834
Senast: CassandraFalcon
·
Hästmänniskan Efter att ha kämpat med fång i många år så fick min häst avlivas i går kväll...hon blev bara 15år...vi delade 13 av dem...Jag trode att...
Svar
18
· Visningar
2 324
Senast: Sickan
·
Hästmänniskan Som en del säkert läst i en tidigare tråd så velade jag ju ifall jag skulle behålla min häst (importerat halvblod, född 1996) eller göra...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 662
Senast: Lavinia
·
Anläggning Varför är inte en maskinhall godkänd som ridhus? Är det inte samma konstruktion?
Svar
3
· Visningar
2 315
Senast: rebus
·
Anläggning Tidigare när jag har skickat in ritningar till förprövning har det varit proffsritade ritningar som ritats av just.. proffs ;) Nu är...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Jag har varit medryttare ett par år på en jättego häst, och allt har känts bra, men sedan ägaren blivit arbetslös för ett par månader...
Svar
13
· Visningar
2 574
Senast: Sam
·
Hästmänniskan Har planer på söka till en hästskötarutbildning till nästa vår och har lite funderingar; - vad behöver man ha för baskunskaper? -...
Svar
10
· Visningar
5 441
Senast: Ragge_
·
Ekonomi & Juridik Jag sa upp min stallplats samma dag som jag flyttade min häst till ett nytt stall. Jag har tre månaders uppsägningstid från gamla...
Svar
1
· Visningar
1 083
Hästmänniskan Nog är det fler än mig som rider under graviditeten? Eller red under sin graviditet? Tänkte att vi skulle behöva en tråd där vi kan...
2
Svar
38
· Visningar
4 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka