Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärligt talat så vet jag inte. Jag såg henne endast på avstånd i hagen och då hade hon täcke på sig.
Känns givetvis jättejobbigt att det blev så här och att lämna kvar ponnyn var inget lätt beslut men ord står mot ord och jag tror att jag har svårt att komma någonstans.
Sen måste jag tillägga att min häst inte är jättesmal men med tanke på hur lätt född hon är och hur hon brukar se ut så är det stor skillnad.
I mina ögon är hon tunn och framförallt tunn i kroppen och omusklad.
Ärligt talat så vet jag inte. Jag såg henne endast på avstånd i hagen och då hade hon täcke på sig.
Känns givetvis jättejobbigt att det blev så här och att lämna kvar ponnyn var inget lätt beslut men ord står mot ord och jag tror att jag har svårt att komma någonstans.
Sen måste jag tillägga att min häst inte är jättesmal men med tanke på hur lätt född hon är och hur hon brukar se ut så är det stor skillnad.
I mina ögon är hon tunn och framförallt tunn i kroppen och omusklad.
Nä, vet du va!!! Jag skulle hämta hem ponnyn också. Om hon inte har ridit in din häst så ska hon ju INTE ha betalt! Man kan ju inte få betalt för något man INTE har utfört. Och du måste väl kunna kolla med stallägaren om hon verkligen har ridit din häst någongång! Har hon inte det så är ju saken glasklar, tycker jag! Och att lämna tillbaka en "inridningshäst" i sämre skick än den anlände... Dessutom med tappsko och dåligt efterhållna fötter! Den människan skulle få bekänna färg - om det var min häst!
ja hon ar verkligen inte vacker efter hemkomst.. hon ser ung ut ocksa, hur gammal ar hon??
de "fore bilderna" ar verkligen en lovande hast.. om an ung.. och vad skall du gora nu? rida in henne sjalv eller hitta ngn local? det finns ju de som kommer kanske en gng per vecka och sen far ni hemlaxor sa att saga.. om du har tid sa gar det ju ocksa..
jag tror inte det skulle lona sig att fortsatta med den har manniskan. dock satt henne pa svartlista, och om ngn fragar dig om henne, kan du ju vara arlig om det..
"saken" i pannan ser ut som "scabb", jag vet inte vad det heter pa svenska...
fa bort sa mkt som mojligt, sen satt pa bakteriedodande medel och salsyvase.. finns pa apotek. anvand inte samma borstar etc etc. behandla det som ngt smittsamt aven om det inte ar det per se.
jag hoppas din palle kanner sig hemma snart igen och du kan borja gora saker med henne.