Sv: Kanske är jag bara löjlig
kl.
TILL TS:
Nu har du Martha i Karlstad, jag bor i Rottneros och Jenny (Athena) ar pa andra sidan sjon, vet inte med Martha men bade jag och Jenny har bilar OCH transporter som ar stora nog for hast OCH Ponny.. varfor drar du up det har?? verkar som du ar radd for resultatet.. eller att din hast ar borta???
Om jag far bensin pengar kor jag garna och en sak, stller hon till trouble far hon sig en anmalan pa stallet.. da polis kommer att vara dar.. Att hon skall tvatta tacken och sant ar BS big time.. Ett tacke torkar inte overnight.. Och varfor har hon inte hallt det rent innan??
Och du sikall ta med ponny hem ocksa, visst hon har haft utlagg for din hast, MEN du har inte fatt bevis att hasten kan ngt.. just nu ar det viktigare att fa hem dina djur..
Som jag sa forut, ring mig (pm for number) sa kommer jag.. Vet inte Jennys and Martha schedule, men 4 stycken en kan stanna och ta hand om barn..
Sa gor slag i saken och fa den dar tummen ur ditt rearend.. detta borjar bli lojligt och RING HENNE INTE.
PS> Jenny, om du vill kora och kan, ring mig. eller ring i alla fall.. pm for number.