Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon blir fyra år i juni.
Den hasten har inte fatt nagra 11 kilo av ho per dag, sheesh.. da skulle hon rulla fram..
Oh,om hennes knan, du sa du hade rontgat for cysts och OC? ar det knaplattorna pa svenska?? om du har inte rontgat frambenen (knan) bor du gora det, ibland kan man ocksa kanna det pa dem om de ar unga och sant..
Hur länge var hästen hos tjejen? En månad? Två månader? Under en månad har jag svårt att tro att en häst kan tappa så mycket muskler för en häst tappar väl inte muskler speciellt fort och de kan väl heller inte rasa så mycket i vikt på så kort tid?
Det kan gå bra mycket fortare än så...Jag tror inte att TS kan sätta dit tjejen hon haft sin häst hos för inridning eftersom att hon inte har bevis på hur hästen såg ut samma dag som hon lämnade hästen, eller finns det bilder på hästen från den dagen? Annars är det faktiskt svårt att bevisa att hästen var i ett bättre skick vid ankomstdagen till tjejen än vad hästen befann sig i när TS hämtade hem hästen.
Hur länge var hästen hos tjejen? En månad? Två månader? Under en månad har jag svårt att tro att en häst kan tappa så mycket muskler för en häst tappar väl inte muskler speciellt fort och de kan väl heller inte rasa så mycket i vikt på så kort tid?