Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Finns det någon sajt eller någon sida på nätet där man kan se vilka som genomgått ridledarutbildning och är godkända?
Om inte: Vänder...
Ekonomi & Juridik
I dag blev jag väldigt förvånad minst sagt.
En god vän ska bygga en ligghall på en jordbruksfastighet. Det ska ej fodras i hallen, och...
Ekonomi & Juridik
Gör man avskrivningar på en häst och i såfall under hur lång tid är rimligt?
Hästen är sju år och skall ägas och brukas av företaget...
Hästmänniskan
Som jag nämnde i en annan tråd står jag i begrepp att köpa min första egna häst. Hästen ska naturligtvis veterinärbesiktigas. Det jag är...
Hästmänniskan
Jag och min make har byggt stall och vi ska snart köpa häst. Har haft häst i flera år innan men valde att ta en paus när jag fick barn...
Ekonomi & Juridik
Någon som är lite insatt i hästförsäkringar, utan att fråga specifikt efter visa bolag då?
Jag behöver ta ner mina "hästkostnader"...
Ekonomi & Juridik
Jag har haft eget stall i 4år nu och funderat ett tag på att hyra ut en stallplats. Har 1 box som stått tom hela tiden.
Men varför jag...
Ekonomi & Juridik
Tänker att jag frågar er som vet det mesta här och har varit med om mycket.. Jag köpte en häst för 4 månader sedan som det varit en hel...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.