Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
I morgon åker jag till en hästhandlare, med gott rykte ;) som importerar tyska och holländska hästar. Min högsta prioritet är att hitta...
Hästmänniskan
Alltså, jag blir så trött. Såg på Plus nu om hästar som säljs sjuka och som inte håller för ridning. Föredetta landslagsryttare är hon...
Hästmänniskan
Nån som gått en sån? I såfall var? Såg att åtminstone ett naturbruksgymnasium har en distansutbildning till hästskötare. Nån som läst på...
Ekonomi & Juridik
Hej jag undra om det är billigare att ha två hästar i mitt eget stall. Den ena kommer min kompis föräldrar betala isåfall då det är...
Ekonomi & Juridik
En kompis letar ponny och har hittat några hon varit intresserad av. Säljarna har vatit med på noterna ända tills veterinärbesikning...
Ekonomi & Juridik
Jag har min häst inhyrd på en ridskola med privatplatser. Nu ska Länsstyrelsen besiktiga stallet på fredag och vi har uppmanats lämna in...
Ekonomi & Juridik
Hej När man köper en häst från en förmedlare, (dom äger ju inte hästen som säljs utan är ju privatägd) är det då konsumentlagen eller...
Ekonomi & Juridik
Behöver lite hjälp med mina rättigheter å skyldigheter, hoppas någon vet mer än jag och orkar hjälpa...
Sålde mitt fd. tävlingssto...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.