Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Alla ni som upptäckt denna billiga form av försäkring, förbered er i tid inför er huvudförfallodag. Nu är det slut på denna försäkring...
Hästmänniskan
Har verkligen beslutsångest.
Har just nu en häst på foder, jag trivs helt ok med hästen, men vissa saker hos hästen tycker jag är lite...
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag undrar om vad det skulle kunna kosta att ha en häst inackorderad??
Och kan man komma dit och rida bara 5gånger iveckan. Då...
Hästmänniskan
Jag har jour denna helg i ett ridskolestall där jag hyr plats. När jag skulle ta in hästarna idag var flera privathästar hetsiga, kanske...
Hästmänniskan
Kan börja med att säga att detta inte är aktuellt i dagsläget men kan komma att bli längre fram. Och använder anonymt nick för att det...
Ekonomi & Juridik
Några av er är säkert väl insatta i juridiken kring hästföretag. Jag har börjat ha lektioner lite då och då för privatryttare, och jag...
Ekonomi & Juridik
Jag har hittat en häst som jag vill ha i södra delarna av landet men bor själv i den norra delen så känns lite väl drygt att åka ner och...
Hästmänniskan
Kanske någon här kan hjälpa mig då jag sitter och nästan gråter, över att hur jag än väljer blir det fel.... eller....? Sålde mina två...
Ekonomi & Juridik
Är 18 och går i tankarna att köpa ponny. Det är ett stort steg eftersom jag aldrig ägt en häst tidigare:confused: Jag har 2 foderhästar...
Ekonomi & Juridik
Har hittat flera personer som använder så kallade eldningspellets istället för pellets som är framtagna som strömaterial, eftersom...
Skola & Jobb Hur kort var den korta anställningstiden då, och gick personerna tillbaka till sina gamla arbetsplatser? Eller hur drog du/ni slutsatsen...
Foder & Strö Min kompis har en häst som haft problem med fri fekal vätska och hon ger höcobs (tror från st hyppolyt) varje dag. Verkar den hästen må...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.