Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Med anledning av min pågående andra tråd....seriöst, jag måste kolla med er alla därute..Är ni registrerade som ägare på era hästar? Har...
Ekonomi & Juridik
En hypotetisk fråga...
Om man som stallägare säger upp en inackorderad enligt den uppsägningstid som står i kontraktet och det sen...
Hästmänniskan
Jag har nu så gott som sålt min häst som är försäkrad i en A1:a i Agria. Hon hade ett lättare kolikanfall för lite mer än 1 månad sedan...
Ekonomi & Juridik
Jag är en hästälskare, brinner för hästarna, vill hela tiden utveckla, förbättra, komma på bättre lösningar, få in mer pengar, göra det...
Ekonomi & Juridik
... Vet knappt ens vad det heter :o
På onsdag är planen att jag flyttar hästen till nytt stall. Jag är 18 år och det är första gången...
Ekonomi & Juridik
Jag skulle gärna vilja få lite tips på hur jag enklast gör med mitt kommande hästköp:-) Hästen i fråga finns redan hos mig då jag haft...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag inakorderade min häst i ett stall en bra bit bort. Vi hade inte gjort upp ett kontrakt varken mundligt eller skriftligt om...
Hästmänniskan
Är 49 år och äger ett varmblod o sköter om 3 andra hästar och ifredags när ja skulle släppa ut ägarens häst på 180 mankhöjd o 800 kg så...
Ekonomi & Juridik
alltså, nu vill jag ha råd av er.
hästen jag köpte och som inte fixade omställningen for alltså tillbaka till sina förra ägare.
dom...
Ekonomi & Juridik
Idag kommer det en seriös spekulant och tittar på min häst och hon vill lägga handpenning idag om vi kommer överrens om ett bra avtal...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.