Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 846
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hur många chanser ger ni henom innan ni byter? 2
Svar
27
· Visningar
3 925
Senast: MM
·
Gnägg Jag har letat runt lite efter en liknande tråd men utan framgång, så jag startar en själv. Jag har blivit lite fast för fenomenet... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 778
Senast: Exit
·
Anläggning Jag har precis flyttat till ett nytt stall. Flyttade främst för att ridmöjligheterna är större i det nya stallet än mitt förra och att...
Svar
9
· Visningar
1 973
Senast: lil-sis
·
Gnägg Min kille har en stor personlighet. Han har bus i sig upp över öronen. Försöker alltid få till bus i hagen. Försöker se lite sur ut...
Svar
4
· Visningar
1 545
Senast: mooi
·
Hästmänniskan Jag skall till veterinären på tisdag med hästen för hältundersökning. Inget akut, för just nu är hästen inte halt, men han har varit...
Svar
6
· Visningar
7 953
Senast: tictac
·
Hästmänniskan Hej! Behöver hjälp att spåna lite. Vi håller på att bygga ett lösdriftstall och ska skaffa häst(ar) när det är klart. Här tänkt ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 813
Senast: Manji
·
Ekonomi & Juridik Har tidigare år använt spån och sedan torv till mina hästar men i år har grannen massor av halm och jag tänkte gödselstacken skulle... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 487
Anläggning Vi håller på att smälla upp vårt vindskydd för lösdrift, hoppas hinna få det klart innan snön kommer. Det kommer ställas direkt på...
Svar
19
· Visningar
6 983
Senast: mimus
·
Hästmänniskan Trodde ju aldrig man skulle behöva hamna här :crazy: eller jo de visste man ju men de är så in i helvete svårt...ja min älskade bäbis... 2
Svar
30
· Visningar
3 252
Senast: n33Lu
·
Gnägg http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/hasten-overlistar-hindret---pa-ett-eget-satt/ Hahaha! :rofl: Har ni sett nåt sånt förut?
Svar
11
· Visningar
1 568
Ekonomi & Juridik Har suttit ett tag och funderat på hur jag ska göra med bokningarnas värde i en balansräkning. Har lokaler och de är bokade till ett...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Hjartagna
·
Hästmänniskan Hur gör ni med era ringar i stallet? Jag ska gifta mig nästa år (yeeey!:bump:) och har börjat fundera på min vigselring. Just nu... 2
Svar
33
· Visningar
5 298
Senast: spinner
·
Ekonomi & Juridik Hur funkar det med skulder som ett AB har? Om tex ett par skapar ett AB startar något med hästar, de har lån på fastighet osv via... 2
Svar
28
· Visningar
4 409
Ekonomi & Juridik Inte helt säker på var jag ska posta det här men jag har i vilket fall som helst en fråga som jag inte finner svar på (eller... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
12 506
Senast: Rolle
·
Ekonomi & Juridik Ska jag behöva kasta alla hästgrejer för att slippa ha med idioter att göra?! Folk som vill köpa och sen kommer på att näää det var... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 030
Hästmänniskan Har fått tag i en bok - "Sitsskolan" - som visar övningar (med och utan häst) för att förbättra sitsen. På en sida visar de hur man kan...
Svar
13
· Visningar
3 367
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. Är det någon här som släpper ut hästarna extremtidigt på morgonen? Jag börjar jobbet kl 04:00 några dagar i... 2
Svar
26
· Visningar
5 294
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Jag har det här året lyckats ha extrem otur med stallplatser, eller snarare människorna jag står inhyrd tillsammans med, och överväger... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 017
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja gå någon kurs/ utbildning inom typ "hästkunskap". Jag har ridit i 17 år som medryttare/ ridskola men det är fortfarande...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: Parat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka