Sv: Sälja saker, är det verkligen värt?
Var det möjligen på hästnet ? Antagligen har inte dina svar kommit fram till deras inbox utan hamnat i skräpposten som de flesta inte kollar (eller tom inte kan kolla om de kollar mailen via telefonen). Har haft problem med samma sak så snart jag uppmanade redan i annonsen att kolla skräppostmappen eller ringa om de inte fick svar. Sålde jag sadeln direkt. Där är något tokigt med filterna för vad som skall hamna i skräpposten eller inte. Nästan allt från hästnet verkar göra det även fortsatt konversation.
Jag var med om för någon vecka sen med om att en skickade ett mejl på en sadel som jag hadde ute på annons för 3500 kr. I mejlet stod det "bjuder 2500 kr och kan komma och hämta den i helgen (detta var en torsdag) jag skriver att jag antar budet och att hon kan smsa för vägbeskrivning- hon hör aldrig av sig jag sitter hemma å väntar hela helgen innan jag inser att hon typ bara mejlade för skojs skull.. andra som mejlade på sadeln skrev jag till att den antagligen är såld men jag skulle höra av mig efter helgen om den va kvar- dom hör inte heller av sig
Var det möjligen på hästnet ? Antagligen har inte dina svar kommit fram till deras inbox utan hamnat i skräpposten som de flesta inte kollar (eller tom inte kan kolla om de kollar mailen via telefonen). Har haft problem med samma sak så snart jag uppmanade redan i annonsen att kolla skräppostmappen eller ringa om de inte fick svar. Sålde jag sadeln direkt. Där är något tokigt med filterna för vad som skall hamna i skräpposten eller inte. Nästan allt från hästnet verkar göra det även fortsatt konversation.