Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju just det där letandet också. Fort är det gjort att man rullat ut flera skitar ur själva högen när man letar i all lös halm och då måste man ändå byta till spångrepen för att plocka upp dem...
Ett tips är ju också att du använder halmen under tollarna som hjälp när du flyttar ut högarna, du skall alltså inte särskilja halmen och tollarna redan i boxen utan du använder ett tunnt lager halm under när du lyfter sen tippar du bara av tollarna i skottkärran och lägger tillbaka halmen igen.
Jag fyller väldigt sällan på med ny halm, verkligen inte varje vecka - mockar man inte lite för slarvigt då eller har en grisig häst? Eller så är jag bara extremt duktig på att kunna "återanvända" halmen genom min mockningsteknik
Kl, allt hänger på tekniken när man mockar ^_^ jag har mockat både långa halmstrån och kortklippta strån, råg som havre halm går bra med spångrepen. Och min häst är en sån som gräver ner skiten också kan jag tillägga .
Hmm började fundera på en sak nu, frågan är om man skulle kunna plocka bort typ varannan tand på okrossbar (eller vad som nu blir lagom) och mocka halm med en sådan. Nästan värt att prova jag har faktiskt en ny liggande i reserv så skulle ju nästan kunna vandalisera den gamla till detta.