Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg jag har en eventuell köpare på min häst nu.. får reda på svaret i slutet av veckan. då jag aldrig sålt förut så undrar jag lite...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: NightRain
·
C
Ekonomi & Juridik Jag har haft en häst försäkrad i A**** som jag sålde. Detta försäkringsbolags policy är att de ligger ute med en risk så jag får ändå... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 935
Senast: athena
·
Ekonomi & Juridik Ni som bedriver ridklubb, vad får era funktionärer när de hjälper till på tävlingar? Jag menar, som mat, fika - något mer?
Svar
19
· Visningar
2 619
Senast: LillaGubben
·
Ekonomi & Juridik Hur mycket tycker ni är rimligt att ändra i ett påskrivet kontrakt, och vad är tillåtet rent juridiskt? Om det står ett visst antal...
Svar
13
· Visningar
4 289
Senast: Kyo
·
Hästmänniskan Jag känner mig bedövad av sorg och undrar hur ni andra har gjort när ni varit tvungen att avliva er älskade häst pga sjukdom? Jag känner... 2
Svar
20
· Visningar
10 482
Anläggning Vi ska laga några hål i stallgolvet med cement och undrar hur lång tid det tar för cementen att bli så pass torr/hård att hästarna kan...
Svar
6
· Visningar
8 864
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hejhej! Jag håller på att leta häst men skulle vilja veta ungefär vad saker kostar per månad. Stallet som hästen kommer stå i kostar...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Jag pluggar just nu till guide på universitetsnivå och är färdig till sommaren och kollar nu runt efter lite olika...
Svar
0
· Visningar
799
Senast: IdaBN
·
Ekonomi & Juridik Jag har aldrig haft mer än fyra hästar samtidigt. Just nu har jag tre, men snart fyra igen om mitt sto fölar som hon ska. För mig med... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
19 764
Senast: Tingeling
·
Hästmänniskan Står antagligen inför ett tråkigt val imorgon, min häst har antagligen fått någon slags fraktur/fissur på något av benen i ena... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 575
Hästmänniskan Hej! Jag undrar bara om det finns ett sätt att kolla upp vem som äger hästen? Har regnummer på hästen och kan hitta stamtavla, men...
Svar
8
· Visningar
4 595
Gnägg Hej allihopa! Jag ska försöka fatta mig kort, men har iaf ett dilemma som jag gärna vill ha hjälp med :) Jag är 22 år gammal, har...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: lisa412
·
Gnägg Torsdag till söndag fick jag äran att ta hand om min före detta ponny då hans ägare var bortresta. Jag ägde honom från att han var 3,5...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: EmmaBovary
·
Gnägg Året börjar ju gå mot sitt slut och det kanske är dags att börja fundera över målsättningar för nästa år? Oavsett om man har en...
Svar
7
· Visningar
866
Anläggning Hur gör man för att sätta stolp över berg? Det handlar om att större delen av hagen kommer hamna på berg. Så det är alltså inga...
Svar
12
· Visningar
10 611
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Inleder min tråd med standardrubriken: osäker på vart jag skulle posta tråden. Ligger den fel får gärna moderatorn flytta den. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 769
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Har börjat rida lektioner igen efter flera års uppehåll och älskar det. Men har ett lite "pinsamt problem", och då vänder man sig... 2
Svar
29
· Visningar
7 389
Senast: stjarnfrugt
·
Hästmänniskan Vet inte vart jag skulle publicera detta om det skulle vara under foder eller ej då det handlar om både själva fodergivningen och... 2
Svar
26
· Visningar
4 326
Senast: Kiwifrukt
·
Svar
0
· Visningar
154
Senast: JeaNette__
·
Gnägg Jag har ju bara gått på en ridskola så vad vet jag, men djäklar vad de bits och sparkas. Inte helt kul att närma sig en spilta när man...
Svar
17
· Visningar
2 996
Senast: tinjoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka