Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Kan man förhandla bort att inte få lämna tillbaka hästen vid ett dolt fel i köpeavtalet?
Om man hittar ett dolt fel på hästen och vill...
Hästmänniskan
Hej . Hoppas att ni har lust att dela med er av era egna erfarenheter om ridhus. Vi (företaget) har funderingar på att bygga ett ridhus...
Hästmänniskan
Precis som rubriken lyder.
Jag har gått och funderat på detta med foderhäst en tid nu. Väntar på den ultimata dealen- där jag på något...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Har precis skaffat medryttare till min häst. Och nu har jag skrivit ihop ett avtal, som jag ska ha. Tänkte bar fråga om ni kunde...
Hästmänniskan
Förra söndagen, alltså drygt en vecka sen, blev jag ganska rejält trampad på foten av herr häst. Det var dock mitt på ovansidan foten så...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på att skaffa FA-skattsedel. Jag kommer förmodligen mest att använda den för att kunna fakturera när jag håller föredrag...
Ekonomi & Juridik
Jag har lagt handpenning på ett icke-avvant föl. Jag är inte alls rädd säljaren säljer till någon annan och säljaren har ingen panik få...
Ekonomi & Juridik
Stallet drivs som företag. Hyresgäst blir uppsagd innan ens kontraktet skrivs på av ägaren.
Vad är det som gäller rent juridiskt för att...
Hästmänniskan
Både på att ta hand om hästen och sina mänskliga kunder?
Hovslagare är väl inte direkt kända för att vara i tid.
Men hur länge är det ok...
Ekonomi & Juridik Jag tror fler borde ta efter - att be om hjälp när man behöver. Det är ingen idé att kämpa sig igenom saker själv. Sjukt bra att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.