Som de andra skrivit så använder hästarna lösdriften i största utsträckning lösdriften för att komma undan flygfän under sommaren. Vi har vår lösdrift icke tillgänglig fram tills att minusgraderna kommer och vi måste ha elvattenkoppen istället för den ute på väggen då. Fodringen brukar vi ha långt ifrån lösdriften men är just nu placerad rätt nära(kommer flyttas sen). Våra hästar har även ett stort utbyggt tak så regnar det och är busväder står de där under istället för i lösdriften. Lösdriften används annars på vintern när de är busväder och när de dricker, samt sover min 12.a där hemskt gärna blåsiga vinterdagar ;)

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 807
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 389
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 345
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
22
· Visningar
2 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka