Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det är ca 10 år sedan jag sålde en egenuppfödd unghäst, men nu är det dags igen ...Då sålde jag ponnyhästar 3-6 år i prisklass 20-45 000...
Hästmänniskan
Vad är det med folk som sätter ut annonser om hästar till salu men inte skriver vad det är för höjd och ras?! Förväntas man ha så ett så...
Hästmänniskan
Börjar fundera på att inom något år flytta på mig ner till västkusten och min egen bostadssituation är rätt lätt att lösa men hur är det...
Hästmänniskan
Jag sitter och funderar på hur mycket som är vettigt att ta betalt för inridning av en unghäst.
Hästen i fråga står hos uppfödaren, jag...
Hästmänniskan
Hej alla läsare!
Jag vill ha lite åsikter och erfarenheter om att studera och äga häst. Tar studenten den 6e juni och min foderhäst som...
Hundavel & Ras Dagens rasklubbar gör det ofta baserat på rent nonsens. Denna punkt i historien brukar nämligen infalla samtidigt som när man började...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.