Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
241
Senast: Isabel1986
·
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Isabel1986
·
Anläggning hej jag undrar vad materialet kan kosta för att bygga ett stort klubbrum/klubbstuga. Tanken är att det skall vara ett enda stort rum med...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Texaz
·
Anläggning behöver lite riktlinjer när det gäller pris på Box . Har ett stall med där vi just nu har 4 boxar men stallbyggnaden fler. Detta ligger...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Jag hyr boxplats i ett stall där jag betalar för box, grovfoder samt tjänsterna utsläpp/insläpp och alla fodringar. Jag betalar en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 446
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Min älskade medryttarhäst har flyttat :cry: och jag har funderat på att köpa mig en egen Dock finns nu inga stallplatser med tillgång...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 044
Senast: Sunny
·
Anläggning Hej! För att inte göra ett för långt inlägg så ska jag försöka förklara så kort jag kan. Sen 2 år hyr jag och min sambo en gård av min...
Svar
5
· Visningar
1 706
Senast: IdaOlson
·
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Miedo
·
Hästmänniskan Hej! Måste bara fråga hur folk resonerar kring en sak som kommit upp för mig nu. Det är så att vi har en fodervärd på vår häst på 18år...
Svar
17
· Visningar
1 729
Senast: Efwa
·
Anläggning vissa har ju lyxen med tillgång på uppvärmd manege vintertid (drömmer om det någon dag) Men funderar HUR värmer man upp en manege så...
Svar
9
· Visningar
1 283
Senast: vinkelina
·
Anläggning Ska byta stall, har fått avtalet översänt till mig och läser följande text: Omfattning: Normal foderstat för häst tot 11 kg hö och kraft...
2
Svar
37
· Visningar
3 430
Senast: Ponylove
·
Ekonomi & Juridik Näringsidkare Hur vet man om en säljare räknas som näringsidkare? Räknas det på summan av hästarnas priser eller antalet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 608
Senast: mollyphlox
·
Ekonomi & Juridik Jag har sett att det är många som importerat hästar här, vad kostar det att importera en häst från Irland? Och vad behöver man göra i...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: Novali01
·
Ekonomi & Juridik Kommer under våren sälja min ena häst. En rar islandshäst, tanthäst, grundutbildad, gångarterna på plats, bombsäker i alla lägen. Tänkte...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 093
Senast: Plantan
·
Anläggning Hur klara sig era ridbanor vintertid då det är fruset? Vad har ni för topplager och hur sköter ni om den för att hålla den ridbar? De...
2
Svar
24
· Visningar
7 638
Senast: tuaphua
·
Gnägg Hejsan! Jag är intresserad av att veta vad en ni tror att en ridskola skulle sätta för pris på denna ponny ? Ridskoleponny Född: 2004...
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Fjordingtråden
  • Lösa benbitar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp