Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hästar är ju livrädda för fladdrande plast - eller? Jag drar ibland ut hösilage på en presenning i hagen och så här livrädda blir mina...
2
Svar
22
· Visningar
3 120
Senast: Cornelia
·
Ekonomi & Juridik Jag har hamnat i ett litet dilemma, har hästen inackorerad med ett standardavtal. Min stallägare har jag nu fått veta rider på min...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 535
Senast: aramis
·
Gnägg Men hur gör ni när ni mockar hagen vintertid? Har aldrig haft problemet förut när jag hade större vinterhage, men nu behöver jag mocka...
2
Svar
26
· Visningar
2 903
Senast: Toxid
·
Anläggning Nu börjar det bygga på med plast i alla skrymslen och vrår.. Det är några månader kvar till insamling och fram till dess måste ju...
2
Svar
32
· Visningar
3 304
Hästmänniskan Hur fungerar det där? Tävlingar? Hovslagare? Jag vet att jag kan ställa ut mina connemaror iaf :D Det är inget bestämt men...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 197
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Vad är egentligen billigast? Bygga med lösvirke med hjälp av snickare, alltså inte göra något själva. Eller köpa ett "färdigt stall" som...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Masse
·
Anläggning Fram med era förslag och era erfaarenheter om vad man ska tänka på vid ridhusbygge. Har ni bra idéer på vilken typ av ridhus som är...
2
Svar
39
· Visningar
6 025
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Ja, hur ska jag börja? Har alltid hängt i stallet, från typ 5 års ålder. Jobbat med hästar, haft egna hästar eller hängivit mig till...
Svar
11
· Visningar
1 425
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag lägger det här inlägget rätt annars får mod. flytta på den :up: Jag skulle vilja veta fördelar och nackdelar på: Spån...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 829
Senast: Efwa
·
Anläggning funderar åter igen på vindskydd, nu funderar vi på att bygga ett skärmtak för att kunna köra in lastaren under, och då ha öppet för...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej! Jag läste ett väldigt gammalt inlägg här på bukefalos om reumatism och hästar, det är över 10 år gammalt så jag tänkte höra om det...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Rika
·
Hästmänniskan Jag har hållt på med hästar i ca 30 år av mitt liv, de senaste åren har dock inte blivit mycket ridet på grund av olika anledningar. Har...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Speedway
·
Gnägg Inser att jag är inne och snokar här på buke typ varje 6 månader eller nåt! Well well... Här kommer en liten hälsning från Australien...
Svar
18
· Visningar
1 901
Senast: Ceta
·
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Isabel1986
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Fjordingtråden
  • Lösa benbitar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp