Hur hade du gjort?

Tack för svar allihopa :heart Önskar ett fadderbarn hade gett samma glädje med det gör det inte...mår himla dåligt och gråter varje dag över denna "meningslöshet". Att kliva upp ur sängen ger mig ångest för att jag vet att denna dag inte blir meningsfull...Antar att jag håller på att få någon ålderkris då jag inte riktigt vet hur mitt liv ska se ut...tack än en gång för svar!
En häst kan inte hjälpa dig i ditt själslig tillstånd, alla kommer till ett viss punkt när dom behöva att göra "some serious soul searching".
 
En häst kan inte hjälpa dig i ditt själslig tillstånd, alla kommer till ett viss punkt när dom behöva att göra "some serious soul searching".

Hur man kommer till själslig ro är lika olika som antalet människor.
Dessutom kanske man inte ska skaffa barn av någon sort för att de ska fixa din själsliga oro. Det är ett krav ett barn ska slippa.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 360
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 722
Senast: Wille
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 310
Senast: hollypolly
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 720
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp