Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hej! Jag står just nu inför ett eventuellt köp av en häst och funderar lite över försäkring.. Hästen kostar runt ca 48000. Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Novalisa
·
Hästmänniskan Min dotter har fått ett "drömjobb" i norra Tyskland där hon rider flera hästar om dagen! Det finns bara ett problem, när hon är klar i...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: Sporthorse
·
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Oli
·
Gnägg Polskt hbl -99
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Oli
·
Gnägg Ervalla Maj -15
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Oli
·
Anläggning Har planer på att bygga nytt stall inom ett par år. Funderar på hur det funkar med modul/ byggsats-stall. Verkar väldigt smidigt att...
Svar
15
· Visningar
3 938
Senast: escade
·
Gnägg http://land.se/humor/17-rorliga-djurbilder-som-kommer-att-gora-din-dag/
Svar
16
· Visningar
3 002
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Jag kommer så småningom att lägga ut min häst på annons. Då han är min första egna häst så har jag av förklarliga skäl aldrig sålt häst...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 372
Senast: mollyphlox
·
Hästmänniskan Jag ska tilläggsregistrera en import utan stam. Passet ska alltså in till SH. Sen har jag två val: 1) Id-kolla häst mot pass, fyll i...
Svar
15
· Visningar
2 036
Hästmänniskan Hej! Finns det någon som kan dela lite erfarenheter/tips/råd som har varit med o hjärnoperation? Fick två hjärnblödningar i oktober i...
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Låt säga att jag köper en häst utan papper och upptäcker att den är chipmärkt. Hur gör jag sen? Finns det något enkelt sätt att ta reda...
Svar
14
· Visningar
2 155
Senast: Lurv
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag har fått erbjudande att sälja en av mina ponnyer till en ridskola. Jag undrar om ni har några tankar och erfarenheter kring...
Svar
15
· Visningar
2 139
Senast: Novalisa
·
P
Hästmänniskan Blir galen.. Letar efter en sån där ring man sätter på boxlåset, så det blir smidigare att öppna. Har letat överallt, men utan reslutat...
Svar
16
· Visningar
3 491
Hästmänniskan hej, Är spekulant på en häst som är försäkrad väldigt basic, försäkringen har följt hästen sedan föl. Nuvarande ägare tog bara över den...
Svar
5
· Visningar
937
Gnägg Jag hade just gett upp hästeriet helt. Jag bor i innerstan sedan flera år, har inte varit i stall regelbundet på evigheter, har fullt...
Svar
16
· Visningar
1 578
Senast: AVB
·
Gnägg Då var det redan dags att starta tråd nummer 4! Kan börja själv, mina små hästar har fått tagit det lite lugnt nu under 2 veckor pga...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 517
Senast: Moooa
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar om man behöver bytta pass till sin ponny om man importerar den från holland till Sverige? :D
Svar
2
· Visningar
621
Senast: ameo
·
Gnägg Hej . Vart kan jag söka om ponnys? Skulle gärna villja veta om hon lever eller inte :/. Hur går jag bäst tillväga?
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Duplo
·
Gnägg Hej! Jag är en tjej på (snart) 21 år som sedan 2 månader tillbaka återupptagit mitt intresse för hästar och ridning - vilket är super...
Svar
11
· Visningar
1 045
Senast: Kaarina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp