Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten, hur fick du reda på att han inte var den ras du trodde att han var?Ursäkta om jag väcker en gammal tråd!
En annan småtting här. Okänd när det kommer till det mesta...
Vet inte ens om han är svenskfödd eller import längre... (Ev. Irländare, ev. korsning E: Goldlöwe U: xx)
Anyway. Bara 162 cm i mkh.
Förresten, hur fick du reda på att han inte var den ras du trodde att han var?
Åh, här passar ju jag och min Frenja in
Jag själv är 164 cm i mankhöjd och har En rejäl islandshäst på 152 cm hög, som drar 145 i täcken. En stor islandshäst eller en liten häst
Haha, vilken passande tråd! Tycker vi kan väcka liv i den.
Skogssköna Hugo passar verkligen in här. Han var 152 cm förra året, kan ha växt någon centimeter nu. Född 2010 och är resultatet av en tjuvbetäckning mellan mamma som var varmblod och pappa som var fjording/knabstrupper. Resulterade i världens goaste pojk som charmar precis alla. Verkligen en speciell liten häst. Fast jag som är 167-168cm lång når inte ens under magen på han när jag sträcker på mig barbacka. Perfekt storlek
Dåliga gener Vet inte om bilden visade annat, men den är bara lite gles. Samma sak med manen och den icke-befintliga pannluggen.Vad fiin han är!
Dock, förlåt, men vad har hänt med hans svans?!
Jahaa!Dåliga gener Vet inte om bilden visade annat, men den är bara lite gles. Samma sak med manen och den icke-befintliga pannluggen.
Jag har precis börjat rida lite hopplektioner Har ridit som skogsmulle i många år så jag är i stort sett helt outbildad, men det är riktigt kul! Än så länge är det markarbete med bommar och 30-50 cm höga hinder, men man måste ju börja någonstans!
Tror jag presenterat mig här tidigare i alla fall! Polskt halvblod, ca 158-160 cm.
Fint huvudJag har köpt mig en till liten häst
Ett sto (korsning arab/kallblodstravare) på ca 153-154 cm. Perfekt storlek!