Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Låt säga att jag köper en häst utan papper och upptäcker att den är chipmärkt. Hur gör jag sen? Finns det något enkelt sätt att ta reda...
Ekonomi & Juridik
Hej
Jag har fått erbjudande att sälja en av mina ponnyer till en ridskola.
Jag undrar om ni har några tankar och erfarenheter kring...
Hästmänniskan
Blir galen.. Letar efter en sån där ring man sätter på boxlåset, så det blir smidigare att öppna. Har letat överallt, men utan reslutat...
Hästmänniskan
hej,
Är spekulant på en häst som är försäkrad väldigt basic, försäkringen har följt hästen sedan föl.
Nuvarande ägare tog bara över den...
Ekonomi & Juridik
Jag har hamnat i ett litet dilemma, har hästen inackorerad med ett standardavtal.
Min stallägare har jag nu fått veta rider på min...
Hästmänniskan
Vad är egentligen billigast? Bygga med lösvirke med hjälp av snickare, alltså inte göra något själva. Eller köpa ett "färdigt stall" som...
Ekonomi & Juridik Om jag skulle ta tillbaka en häst pga att något hade hänt hos nya ägaren så hade jag inte heller velat sälja den till någon ny nästa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.