Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
(Ja, rubriken är förstås en väldigt förenklad sammanfattning av min fråga)
Jag har lite smått börjat tänka på en framtida övergång till...
Hästmänniskan
Jag har en liten fundering, funderar på hur det funkar rent praktiskt när man är medlem i två klubbar.
Tänker främst på när man ska iväg...
Hästmänniskan
Hej har skadat mig och kommer nu vara rullstolsburen ett bra tag framöver.
Jag bor på gård och skulle helst vilja ha två rullstolar, en...
Ekonomi & Juridik
Hejsan
Hur tänker ni, skulle ni våga köpa en importhäst (importerad Polen, Holland, Tyskland) men som är hos svensk ägare och kan provas...
Hästmänniskan
Hej! Behöver er hjälp nu!
För 2 v sedan köpte jag en häst, redan från dag 1 så har han sparkat i boxväggen, det har varit "lugnt" ändå...
Hästmänniskan
Jag ska inom snar framtid försöka få min häst triangelmärkt då hon inte håller för ridning. Jag vill inte avliva när hon kan få ett sunt...
Ekonomi & Juridik
Hej. Det har börjat talas om att flytta till England. Jag har en D-ponny (som inte tål att gå på gräs pga fång). Hon är 16 år gammal och...
Ekonomi & Juridik
Såg en artikel om att polisen säljer omhändertagna hästar via anbud. Från Tranås Tidning: "Det händer då och då att polisen får sälja...
Hästmänniskan
Det går fyra magra hästar i en hage i grannbyn. Jag vet inte vems det är eller egentligen något annat än att de är magra. Jag ser inget...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.