Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1994 Stall Sjöhästen hade Narina och Gello
1995 Stall Sjöhästen hade Amigo
1996 Stall Sjöhästen hade Tenor
Jobbade på Stall Sjöhästen år 2000. Red då främst Radon och Gello
Kommer tyvärr inte ihåg. Var så många hästar.@_Yggdrasil_ , fanns det en häst , vit arabkorsning , som hette Diamant då?
Jag var på Lillbergs ridläger 2001 (KAN ha varit 2000, mina bilder är inte daterade och minnet sviker)
Under lägret så red jag totalt 4 hästar; Nalle Puh, Bibbinette, Piccolo och McKeag.
Annars har jag bara varit på dagridläger på min dåvarande ridskola, samt hjälpt till lite på Taffsnäs i vuxen ålder.
Ja, det fanns flera, de jag tänker främst på är nog Charlie Fredriksson och Eldorado?
1994 Stall Sjöhästen hade Narina och Gello
1995 Stall Sjöhästen hade Amigo
1996 Stall Sjöhästen hade Tenor
Jobbade på Stall Sjöhästen år 2000. Red då främst Radon och Gello
Träffade du Kristina och hennes pappa Valentin? De drev gården när jag var på ridlägret och under de närmsta åren när jag var där ibland under helgerna. Den gården betydde mycket för mig under min tonårstid.
Tänkte nog snarare på något i stil med Nimrod
Jadå, honom känner jag igen också
Min lillasyster tävlade honom en del bl.a!
AP Häst, Svenljunga. 2008. Red en häst som hette Inka.
Åh Inget kort på honom ? hade mycket att göra med hans mamma och mest "mormor" som jag hade i många år!
Åh, vad roligt! Jag har för mig att hon var lite stel när jag hade henne, pga ålder. (Dock inte hundra på det) Men hon var jättemysig och trevlig. Du råkar inte ha något foto?Nämen, vad världen (Buke) är litet. Jag var där på läger 99 (tror jag) och hade Inka som lägerhäst!
En riktigt häftig häst som jag nog hade uppskattat mer om jag bara varit lite duktigare Vi var hyfsade på dressyr, men på avslutningsdagens hopptävling gick allt i 190 och jag trillade av i ridbanans enda vattenpöl och drog sönder tränset
2008 - Träningsläger Billdals ridklubb (kan ha fel på året här)