Stallanpassad mobil?

Jag var jättenöjd men min z1compact jag med, tills jag okomplicerat tappade den i golvet från låg höjd.. Innerskärmen sprack och telefonen blev oåtkomlig och oanvändbar då inget på displayen längre gick att komma åt.
Well, bytte skärm. Var jättenöjd igen i flera månader. Tills den bumpade i golvet en gång till och samma sak hände igen...

Kompisen gav upp sin z1 för samma problem med skärmen.

Jättebra telefon, om man tapp-säkrar den :grin:
 
Jag tycker om Samsung ^_^, mina har både klarat av vattenbad, bli tappad/ glömd i hö påsarna, tappade på uteritter och sovit ute gn natt, bli översnöade och alltid gått att torka och starta igen ^_^.

Den jag skriver på nu blev tappad långt ute i skogen, sov 2 regniga nätter ute innan den hittades, startade som vanligt efter lite torkande och laddning.
Också tappat den i vattenhinken och drämt den i golvet dagligen :). 2 små sprickor är allt den fått av allt detta ^_^.
Får plats i ridbyxfickan också :).

Är en Samsung galaxy express mini av ngt slag dvs inget speciellt vatten skydd eller damm skydd.
 

Liknande trådar

L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 544
Senast: LiviaFilippa
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 008
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Det finns säkert en del trådar om det, men "orkar" ärligt inte leta.. ;) Jag är sjukpensionär på 75%. Hitta ett jobb på 25% är...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 525
Senast: fio
·
Äldre Sånna saker har jag. Saker som jag lika gärna hade kunnat ge fan i att köpa ibland. Min senaste investering var en ryggsäck. Jag tycker...
2
Svar
29
· Visningar
4 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp