Inte sett sådan heller, verkar lite halvt opraktiskt att ha lädret under sadelkåpan, känns inte som det går att röra som man vill då.Brukar gå på de flesta . Är att det är en liten skåra/öppning under stigläder krampan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte sett sådan heller, verkar lite halvt opraktiskt att ha lädret under sadelkåpan, känns inte som det går att röra som man vill då.Brukar gå på de flesta . Är att det är en liten skåra/öppning under stigläder krampan.
Är en smaksak, stiglädret nyper inte och skänkeln blir lite stabilare även om man kan röra sig precis som vanligtInte sett sådan heller, verkar lite halvt opraktiskt att ha lädret under sadelkåpan, känns inte som det går att röra som man vill då.
Jag har inte varit med om att stiglädret nyper. Det enda jag varit med om i nyp-väg är att det nypit nere på vaden när jag red i shorts och sandaler. Det skulle inte gjort någon skilland om lädret var över eller under i det fallet.Är en smaksak, stiglädret nyper inte och skänkeln blir lite stabilare även om man kan röra sig precis som vanligt
Absolut en smaksak +att man slipper skavmärken på kåpan om man har under. Jag får dock panik av det och har dem hellre över.Är en smaksak, stiglädret nyper inte och skänkeln blir lite stabilare även om man kan röra sig precis som vanligt
Saker jag tänkt "varför har jag inte köpt detta tidigare" är nog min overall, thermobar, furminator... Och min underbara sensation-sadel, förstår int egur jag kunnat sitta i nått annat innan
Jag tycker att det är jättebra.Inte sett sådan heller, verkar lite halvt opraktiskt att ha lädret under sadelkåpan, känns inte som det går att röra som man vill då.
Fast mina nyps inte trots att jag inte har de under kåpan. Så är det bara på vissa de nyps?Jag tycker att det är jättebra.
Man sliter inte ut kåpan på samma sätt. Och som tidigare skrivits: nyps inte.
Intec är ledade va?Fortsätter vi listan så dressyrsadeln från jochen hennig. Det är sådan otrolig skillnad på en sadel som både ligger bra på hästen och är anpassad efter ryttaren.
Sadelskåpet. Enorm skillnad på ordningen i att hänga in utrustningen i transporten vs balansera runt den i baksätet/bagagen.
Intecstigbyglarna uppskattade jag mycket i början också, men uppskattade dem på RIKTIGT efter att ha ridit fyra hästar en dag utan dem.
japp, hittade billigt i juniorstorlek på gekås så då blev det två par till mig och ett par i större storlek till mamma. Jag förstod inte riktigt hur mycket stryk kroppen tog förrän jag vande in mig på de här.Intec är ledade va?
Jag klarade mig inte utan mina sprenger. Trodde det skulle gå att ha vanliga på dressyrsadeln men icke. Fick investera i ett par till.