Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en fråga om hur det fungerar när man som företagare köper en kurs av en person som inte har F-skatt. Kommer jag att räknas som...
Hästmänniskan
IJanurai åkte jag och tittade på en häst. Blev kontaktad av säljaren som läst min "häst köpes annons" Hade skrivit i annonsen att hästen...
Hästmänniskan
Halloj,
Vi har äntligen börjat bygga på fölboxen + sällskapshäst boxen i logen. Vi har shoppat boxväggar och färg för att måla dom. Nu...
Hästmänniskan
Vilket försäkringsbolag skulle ni rekommendera? Varför? Har folksam just nu men tittar lite på agria och de verkar ochså" ha rätt många...
Hästmänniskan
Då jag köpte min häst hade jag inte fyllt 18 än, så utifall att så skrev sig min mamma som köpare i kontraktet..Nu ska jag fixa hästpass...
Hästmänniskan
Jag har planer på att bygga en lösdriftshall med stora tillhörande hagar för främst 1-2 åringar. Jag skall erbjuda helinakordering med...
Kläder & Bli fin @lingonben Det är nog en av de största grupperna. Har köpt där många gånger och aldrig haft problem. Du kan använda sökfunktionen för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.