Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har en fråga om hur det fungerar när man som företagare köper en kurs av en person som inte har F-skatt. Kommer jag att räknas som...
Svar
9
· Visningar
2 178
Senast: Masse
·
Hästmänniskan IJanurai åkte jag och tittade på en häst. Blev kontaktad av säljaren som läst min "häst köpes annons" Hade skrivit i annonsen att hästen...
Svar
12
· Visningar
1 507
Senast: Spirit
·
M
Hästmänniskan hej hej! har länge letat efter medryttarhäst och foderhäst och idag såg jag en annons som bara stämde ihop så väl med det jag sökte...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Dinosaur
·
L
Hästmänniskan Hej! är 22 årig student som inte haft tid för hästar på ett par år. Men nu finns både tid o pengar och är därför på jakt efter häst...
Svar
2
· Visningar
1 493
Senast: Maran
·
J
Hästmänniskan Halloj, Vi har äntligen börjat bygga på fölboxen + sällskapshäst boxen i logen. Vi har shoppat boxväggar och färg för att måla dom. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: Jenni73
·
Hästmänniskan Vi har en ridbana som är som en sandstrand, utan botten.. sist red jag där i kanske 5 minuter, hästen hann på den tiden snubbla...
Svar
7
· Visningar
1 508
Senast: tgd
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ska ligga här eller under Avel. Jag skulle behöva lite hjälp och idéer från er. Jag skulle vilja veta vad ni som...
2
Svar
32
· Visningar
2 264
Senast: gonkan
·
I
Hästmänniskan Vilket försäkringsbolag skulle ni rekommendera? Varför? Har folksam just nu men tittar lite på agria och de verkar ochså" ha rätt många...
2
Svar
25
· Visningar
1 759
A
Hästmänniskan Om man ska ta BE och inte bara B. Är det många extralektioner? Vill veta allt!
Svar
4
· Visningar
892
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan galna \'tomtägare\' - rättigheter och skyldigheter? Bakgrund: Inte så långt från vårt stall ligger ett koloniområde. Runt...
Svar
9
· Visningar
1 751
Senast: Pooh
·
S
Hästmänniskan Nu är de Kvarka varning i Söderhamn då två fall finns i Maråker!! Se upp allaDe hästarna har blivit smittad i huddik! mvh anna
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Liselott76
·
Hästmänniskan Vad jag tycker mig kunna se både av hästköpartråden och av egen erfarenhet är att de som är uppfödare (och det vet jag inte om jag...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: dalom
·
Hästmänniskan En liten kort fråga! :) Vad vill ni ska finnas med på en ridskolas hemsida? / Maris
Svar
6
· Visningar
845
Senast: coscos
·
Hästmänniskan Då jag köpte min häst hade jag inte fyllt 18 än, så utifall att så skrev sig min mamma som köpare i kontraktet..Nu ska jag fixa hästpass...
Svar
4
· Visningar
2 134
Senast: _Peplis_
·
Hästmänniskan Hur håller ni gräs och ogräs borta från era ridbanor? Vi kör då och då med harv efter bilen och det lossar ju en hel del som man sen...
Svar
10
· Visningar
1 541
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Ja! Lång historia kort: häst inköpt av svensk i england slutet av -00. När den avhämtades i holland så stod den och luftsnappade i...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: rubytoo
·
M
Hästmänniskan Om man använder bark hur tjockt lager är då lämpligt och ska barken vara under ett lager sand eller :confused: Finns det något annat...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: dalom
·
Hästmänniskan Jag har planer på att bygga en lösdriftshall med stora tillhörande hagar för främst 1-2 åringar. Jag skall erbjuda helinakordering med...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Hannely
·
J
Hästmänniskan Vi ska snart bygga nya boxar i stallet men, fastnade idag på åt vilket håll de ska öppnas?! Vi ska alltså ha vanliga gångjärnsdörrar...
2
Svar
22
· Visningar
2 873
Senast: javill
·
B
Hästmänniskan finns det verkligen en lag på hur stor en hage måste vara?
Svar
2
· Visningar
877
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama