Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som gjort det här?
Är det en givande utbildning? Hur pass mkt får ni bygga när ni är färdigutbildade? och vad kostade utbildningen?
Hästmänniskan
Hejsan!
Alla ni som har hästar som är värda över 70 tusen kronor, hur har ni gjort med försäkringar? Har ni hästen fullförsäkrad eller...
Hästmänniskan
Är det någon som gjort en ridbana nyligen och kan tala om för mig vad man behöver
för "lager" av grus/sand! Och vad det kostade för er...
Hästmänniskan
Vad har ni för rutiner i ert stall? Vad kostar det och vad ingår? Skulle vilja veta lite vad ni har för filosofi när ni sköter hästarna...
Hästmänniskan
Vi har precis köpt en liten gård med ca 15 ha mark, lyckan borde vara total efter tio års gårdssökande! :)
MEN.... Aldrig får man vara...
Hästmänniskan
Ni som köpt häst långt ifrån och anlitat transportfirma, hur har ni löst det med betalning och köpekontrakt? Har ni betalat hästen innan...
Hästmänniskan
Vi satt och pratade här och började disskutera hur det egentligen går till när polisen kontrollväger hästtransporter, har peppar*peppar...
Hästmänniskan
Idag fick jag äntligen besked från STC att jag numera kan titulera mig ägare till den varmblodiga travare jag köpte för snart 15 månader...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.