Försäkring av dyrare hästar

Avelsston + unghästarna är oförsäkrade.
De två som nu är till hälften sålda och går som tävlingshästar är vet.vårdförsäkrade och har en liten A2 försäkring enligt överenskommelse med "med-ägaren". :)

Jo jag har också en hingst på fribetäckning, fast han betäcker första gången för hand, sedan släpps de för lite fortsatt *kurr kurr* Han är oerhört försiktig, går inte ens nära stoet om hon inte vill så jag är inte så orolig för honom, det vore värre om han var väldigt uppvaktande. Då skulle jag inte vara lika säker... :crazy:

Han går med sin egna dam annars när han inte betäcker andra ston och hon håller honom alltid på mattan. :smirk:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Ekonomi & Juridik hur har ni alla råd med häst? Jag jobbar heltid men får det ändå inte att gå ihop. Jag har inte 5000 över varje månad som hästen ungefär...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 840
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Hade jag bara tur när jag köpte min häst, eller har marknaden skenat senaste åren? Min häst dåvarande köpt för 30' för ett par år sedan...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 234
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Jag håller på att köpa min första egna häst och förundras lite över hur prisläget verkar ser ut om man studerar hästannonser. Jag måste...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka