Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag hyr ett stall med 5 boxar. Har själv 2 hästar. Sedan hyr jag ut resterande 3 boxplatser. Jag ska precis skriva kontrakt (då tyvärr...
2
Svar
26
· Visningar
2 631
Senast: Björk
·
S
Hästmänniskan Såg ett kameraövervakningspaket på Teknikmagasinet för 999 kr, men tyvärr funkade det bara inomhus. Är sugen på att ha en kamera i...
Svar
5
· Visningar
1 464
Senast: Cabon
·
L
Hästmänniskan Har blivit erbjuden ett riktigt bra jobb med bra lön på Irland. (Logi + 300 euro i veckan) och funderar på att ta det. Dock har jag...
Svar
11
· Visningar
2 688
Senast: Litteflax
·
Hästmänniskan Jag är på väg att sälja en häst till Danmark. Det är första gången jag ska exportera så därför vet jag inte riktigt vad som krävs. Pass...
Svar
2
· Visningar
1 720
Senast: Moniq
·
S
Hästmänniskan Vad för ni ge för det och hur länge rider ni? Vem rider ni för och vad är det för tränare, A, B eller C? Rider nu för en icke...
Svar
12
· Visningar
2 529
Senast: amalia
·
Hästmänniskan Jag arrenderar ca 6 ha betesmark av kommunen till mina hästar. Genom åren har de haft massa olika idéer om att bygga där, vilket det...
Svar
5
· Visningar
1 438
Senast: Wilfa
·
M
Hästmänniskan Hej på er! Här kommer ett inlägg som inte handlar om bråk i stallet som mitt förra utan är mycket mer praktiskt! Jag ska vara...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: emindy
·
S
Hästmänniskan Nu vill jag se massa bilder på ert egna stall eller hur stallet ser ut där ni hyr in er! Gärna utanför, inne i stallet, paddock...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Sussie918
·
Hästmänniskan Är lite nyfiken på om ni är många inom hästbranschen som använder er av fyrhjulingar? Vad använder ni dom till isåfall?
Svar
9
· Visningar
1 433
Senast: TomasN
·
E
Hästmänniskan Alla ni som håller på med hästar på hel eller deltid, alltså som har en inkomst relaterad till hästeriet. Vad gör ni ? Vad skall man...
Svar
17
· Visningar
1 683
Senast: Rolle
·
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Fridan
·
D
Hästmänniskan LERA!!! Nu blir jag snart galen på all lera vart jag än vänder mig. :mad: Vid grindarna i hagarna kan jag väl acceptera (ganska...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 427
Senast: biffen
·
Hästmänniskan Är det någon som har någon värnhäst eller värnstall... Jag skulle vilja bygga ett stall och bara ha värnhästar. Ge mig Info...allt ni...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Buzz
·
M
Hästmänniskan Härliga hösten med alla dessa våta täcken. Hur gör ni andra när ni torkar?? Just nu hänger vi provisoriskt i stallen men jag klurat på...
2
Svar
22
· Visningar
1 716
Senast: pialotta
·
Hästmänniskan Vad är rimligt att betala för sommarbete med daglig tillsyn, påfyllning av vatten, elstängsel på ca 3 ha?
Svar
19
· Visningar
1 760
Senast: Veronika
·
M
Hästmänniskan nån som vet ungefär hur mycke en shettis kostar i månaden om stallhyran e ca 3000
Svar
19
· Visningar
1 434
Senast: mai
·
A
Hästmänniskan Hej! Vet inte riktigt var jag skall lägga denna tråd, är jag fel hänvisa mig gärna eller har du någon hjälp tackar jag. Jag önskar veta...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Vi har fått förslag på nytt taxeringsvärde nu, och det lutar åt en höjning på 50% :eek: Det underliga är att taxeringsmyndigheten...
Svar
2
· Visningar
898
Gnägg Hamur kommer stå hos mig sommaren 2005, från 1 juli till 1 sep, boka NU om Ni vill ha plats! Endast 10 platser.
Svar
0
· Visningar
251
Senast: jennan
·
Gnägg Härligt! 5 år på bilden men ändån jättefin tölt!
Svar
0
· Visningar
254
Senast: jennan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama