täckestorkning

Sv: täckestorkning

Vi har ett litet rum med ventilation där vi hänger täckena, det är krokar i taket på båda sidor där vi fäster bog-spännena, så man får ställa sig på en stol och hänga upp dom, men då hänger dom ju helt rak utan veck & torkar fortare, det är några decimeter mellan varje täcke. Vi har ett element som går för fullt i torkrummet, eller om täckena är riktigt blöta sätter vi in en byggfläkt. Det bästa är nog dock att hänga upp dem i taket i ett större rum så torkar de ju ännu fortare när ventilationen blir bättre, men det har vi ingen plats för i vårt stall tyvärr...
MVH /Erica

Sv: täckestorkning

jag har just köpt ett beg torkskåp för 150 kr och det är kanon! Lite varmt blir det ocå i sadelkammarn, jättebra.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 908
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka