Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Jag känner mig besviken på familjen som köpte min ponny. De lever inte upp till det de lovade inför köpet med träning etc. Fy vad jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 965
Senast: vondutch
·
Hästmänniskan Jag annonserade ut mitt fölsto till försäljning och det ringde lite folk som var intresserade. Mest intresserad var en kille som bor ca...
2
Svar
24
· Visningar
1 812
Senast: Francess
·
A
Hästmänniskan Kommer ev äntligen att kunna starta egen lösdrift, och har självklart en massa frågor till alla er kunniga ute i landet! 1. Vad kan...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: psychogrrl
·
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst som ev. är en maxad D-ponny (inget mätintyg). Rasen är fjording/arab och det är ett sto på 13 år. Var kommer jag...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: Burza
·
Hästmänniskan Jag är ordförande för en lite ideell förening utan ridskoleverksamhet och det enda klubben äger är en halvdan ridplan som vi jobbat hårt...
2
Svar
26
· Visningar
2 365
C
Hästmänniskan Hej! Om man triangelmärker en häst som är försäkrad för 20.000 kr hur mycket får man då av försäkringsbolaget på ett ungefär...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Frasseoo
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag undrar över ungefärliga priser på: 1. Veterinärbesikting inför försäljing av unghäst 2. Pass till unghäst, new...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Jarrah
·
Hästmänniskan Min kompis ska har tankar på en egen paddock till sommaren. Vad är bäst som underlag och hur ska grundmaterialet bestå av? Alla...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Wilfa
·
W
Hästmänniskan Vem kontaktar man då man träffat på vanvårdade hästar? Hur går man till väga? Är det någon här som är djurskyddsinspektör...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Wilma
·
Hästmänniskan Hej! Funderar på att bygga en rundcorall och vill ha så mkt info som möjligt. Hur gjorde ni? Vilka förutsättningar fanns? (Sandig...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Mearas
·
Hästmänniskan När ska man egentligen kontakta försäkringsbolaget ?? Jag har fått konstaterad utläkt spatt på min häst, veterinären sa att jag kan...
Svar
4
· Visningar
887
B
Hästmänniskan Skall försäkra mitt varmblod. MEN jag har velat länge nog om var jag skall försäkranågonstarns :crazy: Det står mellan Agria och...
2
Svar
32
· Visningar
3 368
Senast: Stina L
·
S
Hästmänniskan hörde att det ev skulle införas.men när iså fall??
Svar
1
· Visningar
829
Senast: TomasN
·
Gnägg Full fart på Samherji när han ser grinden öppnas till nya hagen..
Svar
0
· Visningar
235
Senast: jennan
·
Gnägg Är jag inte söt??
Svar
0
· Visningar
239
·
Gnägg \"hetta\" visar att fast man har stooor mage kan springa fint.
Svar
0
· Visningar
322
·
Gnägg Utsläpp i ny hage gör så man uppför sig som araber med plymsvans och näsborrarna uppspärrade, så skoj är det!
Svar
0
· Visningar
234
·
Gnägg Jippi ny hage!! Så kul är det enligt Samherji (främst) och Villmey (bakom). Jo det är Samherjis svans det ljusa direkt efter honom...
Svar
0
· Visningar
343
·
Gnägg Visst kan jag se söt ut och ställa upp på bild, samtidigt visar jag lite av min runda mage också :)
Svar
0
· Visningar
286
·
Gnägg Linslusen Samherji fångar återigen kamerans lins.
Svar
0
· Visningar
286
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama