Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu har jag äntligen fått tag på en tjej som kan klippa pållen, så hon ska komma ut till stallet nån dag framöver ! :banana: Och bäst...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Darbhanga
·
Hästmänniskan Har jobbat som hästskötare i flera år nu men inte gått med i något fack eller för den delen a-kassa heller... :o Vilket fack tillhör...
Svar
3
· Visningar
1 239
Senast: Kritos
·
Hästmänniskan När är det man kan söka in till den? Hittar ingenting på internet nämligen..
Svar
4
· Visningar
930
Hästmänniskan Vill bara reda ut en sak så att jag helt säker och har allt på det torra. Var inne på djurskyddsmyndighetens hemsida, och tittade på...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Hade en tjej på gång för att ev. vara fodervärd till min häst. Jag sa att jag ville ha referenser från hennes tränare och ev. från...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Notorius
·
Hästmänniskan För 1.5-2 mån sedan gjorde jag ett hästbyte. Min häst hade en olat som jag informerade om före bytet. De såg henne även göra det vid...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Hera
·
E
Hästmänniskan Men jag vill bara höra hur ni skulle göra om ni var i min sits? Har en underbar häst som jag älskar. Men hon har varit på foder en tid...
2
Svar
24
· Visningar
1 732
Senast: alpha
·
Hästmänniskan Är nyfiken på vad ni har för stallinredning och vad just inredningen kostade det? Har ni bilder? Tack på förhand! :bow: /MVH Emma
Svar
9
· Visningar
1 717
Senast: javill
·
Hästmänniskan ... inne i stallet? Vilket är bäst? :)
Svar
9
· Visningar
3 467
Senast: javill
·
J
Hästmänniskan Jag sitter och försöker pula ner vad jag ska skriva i kontraktet, ska sälja en 1,5 åring till en supertrevlig liten tjej. Vad skulle...
2
Svar
28
· Visningar
2 021
Senast: Dentaku
·
D
Hästmänniskan Fick i dag en förfrågan om jag kunde tänka mig att sitta med i ridskolans styrelse men känner mig lite tveksam :confused: . Hur är...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: anouk
·
O
Hästmänniskan det ger mig bara en massa frågetecken! jag ahr en fjording som jag inte ahr stam på, jag vet ju heller inte om det stämemr att han är...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: pimy
·
Hästmänniskan Ni som rider på ridklubbar där det finns caféteria hur han ni löst det? När har ni öppet, vem eller vilka är det som jobbar där, vad...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: myfairlady
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om någon här har praktiserat på en djurklinik/veterinär? Vad fick man göra? Jag har gått samhäll inriktning kultur...
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: Jempan
·
Q
Hästmänniskan Om man triangelmärker sin häst så får man ut en del av försäkringen det vet jag. Men hur fungerar försäkringen sen? Blir det...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: Sweet
·
Hästmänniskan Jag är ordf. för en liten ideell ridklubb som arrenderar mark av en travklubb, på denna marken har vi anlagt en ridplan som vi sökt och...
Svar
11
· Visningar
8 135
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan Har en liten fråga som jag funderat på ett tag och inte riktigt förstår... Om man t ex har ett fodervärdskontrakt över en häst som...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vad kostar det att söka tillstånd för att ha mer än 4 hästar hemma?
Svar
2
· Visningar
562
Senast: athena
·
Hästmänniskan Ska vaccinera foderhästen nu mot först stelkramp/hästinfluensa och sen mot botulism. Var ju ett tag sen man hade egen häst :angel: så...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: Catinca
·
Hästmänniskan har sutte å räknat lite å har kommit på att ja betalar mycket för min dam i försäkring... ja har henne som vanlig ridhäst... rider mest...
Svar
18
· Visningar
1 191
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama