Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan är inte passen framförallt till för att hästar som har fått i sig medicin med livstidskarens inte ska användas till livsmedel??? för...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: bettysmatte
·
F
Hästmänniskan Har mtt enna halvblod försäkrad i Agria de kostar ca 12.000kr om året :crazy: och 100.000 vetrinär vård. Finns det billigare och...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Vad är rimligt att betala för in-/utsläpp & 3 fodringar/per dag 7 dgr/v om kallhyran (dvs endast box, hage, el & vatten) fn ligger på...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: Affa
·
Hästmänniskan Hur mycket är det rimligt att betala för mockningshjälp av 11 boxar i 2 dagar?
Svar
15
· Visningar
1 478
Senast: mycket_irriterad
·
Hästmänniskan Jag undrar hur det är i era stall där hästägarna delar på foderveckorna. Om någon har fler hästar än en, tar den personen för så många...
Svar
17
· Visningar
1 350
Senast: Superbiddi
·
Hästmänniskan Finns det några lösningar på hur man rätt enkelt kan göra ett lite mindre provisoriskt vindskydd/lösdrift eller en box? Tänkte bara om...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Mampas
·
P
Hästmänniskan Jag har köpt ett torkskåp till att torka blöta täcken (funkar jättebra) men nu är jag lite halvirriterad :o på dem som använder det...
Svar
14
· Visningar
5 741
Senast: pialotta
·
S
Hästmänniskan Jag har en liten fundering vad gäller vad som ingår i eran stallhyra. Vad skulle ni betala för följande: - utsläpp på morgonen av...
2
Svar
30
· Visningar
1 815
Senast: giffan
·
S
Hästmänniskan Tar studenten till sommaren och då funderar jag på att arbete som hästskötare. Är det stor chans att man får jobb även om man inte gått...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: coscos
·
S
Hästmänniskan visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden.. kan tex. att hästen är istadig räknas som dolt fel? är det sant att man...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: ecssory
·
S
Hästmänniskan Vi i stallet har ett tag funderat på att bilda en förening. Jag vet inte riktigt vad som gäller när man har en egen förening. Så ni...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Anna_
·
B
Hästmänniskan Vi har än så länge ingen gödselplatta utan jag mockar i säckar som vi sedan tömmer gratis hos en bonde. Det fungerar bra och jag ska...
2
Svar
21
· Visningar
1 928
Senast: Lahtel
·
Hästmänniskan ... när det gäller takhöjd? Jag ska ha lösdrift till hösten som är precis som den ska vara på alal sätt och vis, däremot måste vi...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan "Julklapp?", "Nu prissänkt!" mm mm. Usch vad jag blir arg, ledsen och besviken att folk står och annonserar ut sina uppfödningar och...
2
Svar
23
· Visningar
1 878
Senast: piamar
·
F
Hästmänniskan Om hästen blir utömd efter ca 6-7 besök på klinik med olika behandlingar. Får man ut hella summan a beloppet den är föräkrad för?
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Sirisiri
·
P
Hästmänniskan Hej! Equiterapeut utbildning - någon som vet om det är en bra utbildning? Var i kontakt med dem för ca 2 år sedan och mitt intryck...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: knasan
·
Hästmänniskan Nån som kan hjälpa mig att ta reda på om min hästs pass gäller? http://www.hest.se/album/2768.jpg http://www.hest.se/album/2772.jpg...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Sweet
·
E
Hästmänniskan Någon som vet hur man ska gå tillväga för att skaffa hästpass? Jag har läst att alla hästar ska ha pass innan 2005...det börjar närma...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Jen80
·
S
Hästmänniskan Häst pass 2005? :o känns lite pinsamt att fråga men har inte riktigt fattat det än men jag undrar, ska dom ha det? :smirk: MVH Aska
Svar
5
· Visningar
712
Senast: -Stella-
·
Hästmänniskan Jag som har varit så glad och säker på att vi skulle bygga en gård på min farbrors mark fick igår veta att han ville ha upp emot 700 000...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama