P
piamar
Sv: *julfynd*
hur man sköter om dessa, visst ska funktionshindade barn få ha djur
men om det har hjälp att kunna vårda dessa djur,
jag mena vuxna som bara går och köper utan efter tanke på konsekvenserna av att ha djur som julklappar utan vidare ,och inte ha pratar med ungarna eller bara för att dom ha pengar går och köper,,
att efter otaliga tjat vändor, får dom som dom vill.
det är roligt kanske första dagarna vem sak ska ta hand om djuren sen då?
om ingen har förstånd nog till detta alltså ingen i huset ,inte ens dom vuxna !jag menar oförstånd att inte kunna lära sig först innan
man går och skaffar djur i jul tider ,det är en olämplig tid punkt just då,man kan inte kräva att små barn under 10 år ska kunna göra något
själva, endas från13- 15 år har dom så pass mycket förstånd att göra saker själva.
kan man bara betala och sköta om djuren på rätt sätt och köpa foder
osv gå till veterinären det kostar ju jävligt med pengar.
att man är intresserad av djur är en förutsättning.
hej jag menar svenska blå stjärnans kurser kanske att man lär sig om djur,Snuffsan skrev:"Djur-skola" ?? Vad är det?
hur man sköter om dessa, visst ska funktionshindade barn få ha djur
men om det har hjälp att kunna vårda dessa djur,
jag mena vuxna som bara går och köper utan efter tanke på konsekvenserna av att ha djur som julklappar utan vidare ,och inte ha pratar med ungarna eller bara för att dom ha pengar går och köper,,
att efter otaliga tjat vändor, får dom som dom vill.
det är roligt kanske första dagarna vem sak ska ta hand om djuren sen då?
om ingen har förstånd nog till detta alltså ingen i huset ,inte ens dom vuxna !jag menar oförstånd att inte kunna lära sig först innan
man går och skaffar djur i jul tider ,det är en olämplig tid punkt just då,man kan inte kräva att små barn under 10 år ska kunna göra något
själva, endas från13- 15 år har dom så pass mycket förstånd att göra saker själva.
kan man bara betala och sköta om djuren på rätt sätt och köpa foder
osv gå till veterinären det kostar ju jävligt med pengar.
att man är intresserad av djur är en förutsättning.