Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Q
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst som är 1,76 cm. Stallet jag vill stå i har 3*3 boxar.. är det för litet? Han står nu på ridskola där han enbart...
2
Svar
21
· Visningar
5 258
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har fått för mig, troligtvis efter att ha läst här att man inte FÅR köra en vuxen häst lös i en vanlig transport. Efter en mindre...
Svar
8
· Visningar
1 200
F
Hästmänniskan Visst är det olagligt att hålla en häst ensam? Eller är det bara något jag fått för mig? :confused:
Svar
18
· Visningar
3 032
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Hej! Ska köpa nytt elaggregat & hittade ett erbjudande där man fick med flera rullar elrep. Jag har alltid använt mig av vanliga 13 mm...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 089
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Vilka regler och lagar måste man tänka på om man ska bygga om en lätt lastbil till häst lastbil? Har själva bilen men vill göra rätt...
Svar
1
· Visningar
2 800
Senast: Ramona
·
Svar
0
· Visningar
273
Senast: jennan
·
Gnägg Stationerad hos mig 2005 från 1 juli ca.
Svar
0
· Visningar
286
Senast: jennan
·
A
Hästmänniskan Ville bara be om ursäkt om min tråd om min affärsidé blev misstolkad, jag har inte ens någon rörelse ännu men jag förstår reaktionen...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: Lobelia
·
A
  • Låst
Hästmänniskan ..tror ni det finns ett behov av det? Jag går och klurar på en liten affäridé jag har men jag vet inte om det finns underlag för det...
Svar
14
· Visningar
1 813
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej hoppas ni har tålamod med mej men jag har lite dumma frågor om de här med lösdrift.. Är inte så insatt men däremot väldans nyfiken...
2
Svar
20
· Visningar
2 672
Senast: Moniq
·
D
Hästmänniskan hur många hektar är 90 km2?? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 397
Senast: MissFideli
·
A
Hästmänniskan Jag har långsiktiga planer på att starta rehab ridning för handikappade/rullstolsbundna senare i livet. Nu är frågan vad som krävs...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: psychogrrl
·
Hästmänniskan Gör en liten spinoff på medryttartråden i.o.m. "Mathils" inlägg. Jag var medryttare på en "avdankad" travare för ett antal år sedan...
Svar
10
· Visningar
2 307
Senast: escodobe
·
P
Hästmänniskan Jag har ett par frågor till er som har/har haft foderhästar! Planerar nämligen själv att ta hem en ny foderhäst ca 6 månader för...
Svar
5
· Visningar
2 120
Senast: Maran
·
S
Hästmänniskan börjar allvarligt fundera på att praktisera i USA ett halvår kanske om jag inte kommer in på det som jag vill. men hur fixar man...
Svar
6
· Visningar
1 296
Senast: Ramona
·
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Aladdin
·
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Aladdin
·
T
Hästmänniskan Vad finns det för metoder?Chip märkning vet jag ju men det kräver ju en apparat som läser chip, finns den ingen typ av märkning som trav...
Svar
2
· Visningar
632
N
Hästmänniskan Gäller uppsägningstid utan kontrakt? Dvs att man betalar svart till stallägaren och sen vill flytta, kan då h*n kräva uppsägningsavgift...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 774
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan Om jag äger hus och tomt, får jag ha häst gåendes i en hage några timmar om dagen? För grannarna är detta helt ok och hagen ligger ca...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama