Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Varför skriver en del som säljer hästar inte ut pris?? Även om de inte kan säga det exakta priset så kan de väl skriva ett cirkapris...
2
Svar
32
· Visningar
16 118
Hästmänniskan Hej. Jag har vart o tittat på en häst som dom skänker bort. Ska man ha köpeavtal för det med eller ska man fylla i något avtal eller...
Svar
5
· Visningar
1 028
L
Hästmänniskan Ni som har egna stall vad har ni för driftkostnad av dem? Vad räknar ni att varje häst kostar i el, vatten , spån m.m? Fick en...
2
Svar
25
· Visningar
3 094
Senast: loizzanne
·
W
Hästmänniskan Hej! Ja kan börja med att ja vill inte "smyg annonsera"! Därimot är ja väldigt intreserad av vad erat sommarbete brukar kosta...
Svar
15
· Visningar
1 245
Senast: pinky
·
E
Hästmänniskan hjälp!! Jag vill köpa en häst, vad ska jag göra? Jag en gammal skogsmulle som ridit i många år men som rider som en gammal säck.. vill...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Ewa Maria
·
Hästmänniskan Ska skicka över min häst till Irland men vem ska jag kontakta? Det blir med antingen båt eller flyg men vet inte vem som fixar detta...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Magica
·
Hästmänniskan Pappa fick hem en bunt papper från kommunen häromdagen. Det var något om tillstånd för att bedriva olika typer av hästverksamhet. Pappa...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: _Runaway_
·
J
Hästmänniskan Jag har sen en lång tid tillbaka funderat på att starta upp någon variant av turism körning. Ungefär som tur ridning m ledare fast med...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: janta
·
Hästmänniskan Hej! Jag har lite frågor och funderingar som jag gärna vill ha svar på... 1. Vi funderar på att köpa en gård, gården är ca 1 ha...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: lovehorses
·
M
Hästmänniskan Till att börja med; Ja, jag har läst på ASVHs hemsida. Jag är på G och ska skicka in pållans ID-Bok. Det jag undrar är bara ska man...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: MaLu
·
3
Hästmänniskan För fem år sedan blev min häst grovt felbehandlad av veterinär och på grund av dett avled han... Har inte kunnat släppa detta minne och...
Svar
1
· Visningar
820
R
Hästmänniskan Har varit och sett på en gård med en 11,5 x 3,89 meters ladugård. Undrar om det är någon som har några goda idéer på...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Jag ska gå över från halm till spån i boxarna åt mina ponnyer. I ett antal trådar har jag läst att bukefalister skrivit att spånet...
Svar
4
· Visningar
890
Hästmänniskan Vi letar gård för fullt och har nu hittat ett ställe som eventuellt skulle passa oss. Trots att mycket med detta ställe är perfekt så...
2
Svar
33
· Visningar
2 919
Senast: hästig
·
Hästmänniskan Vad vill man få fram när man i en annons skriver "Dyr! Endast seriösa spekulanter!" ????? Jag köper och säljer en del hästar så jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 574
Senast: mycket_irriterad
·
Hästmänniskan Började på Kvinnerstaskolan i höstas och hade tänkt att jag skulle gå hästinriktningen. Men jag vart mer och mer less eftersom jag...
Svar
3
· Visningar
1 420
Senast: danilo
·
S
Hästmänniskan Är det någon som använder det? Fördelar och nackdelar?
Svar
1
· Visningar
987
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Ja, en del kanske läst min tråd "Kontraktet", jag misstänkte ju att ngt hade hänt. Det visar sig att människan har annonserat ut min...
2
Svar
31
· Visningar
3 148
Senast: Mia_R
·
C
Hästmänniskan Jag ska sälja två av mina hästar och skulle jättegärna se dom tillsammans även i fortsättningen men jag förstår att det är svårt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: chrysler
·
D
Hästmänniskan Hur ska man gå till väga när man har en fordan på en person som var inskriven i AB men har gjort uttag / betalat med kort och ej...
Svar
8
· Visningar
4 255
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår