Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är lite nyfiken på vad man betalar för att arrendera en ridanläggning, låt säga med ridhus 20x60, stall med ca. 20 platser varav ungefär...
Svar
7
· Visningar
1 539
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan är det någon som vet hur "sekretess"lagen fungerar för veterinärer??? Alltså om jag har namnet på en häst, och info om vilken...
Svar
16
· Visningar
1 358
T
Hästmänniskan Livet känns inte alls roligt just nu. Jag har nästan inga kompisar kvar, jag har hoppat av skolan och har praktik på världens tråkigaste...
Svar
11
· Visningar
1 779
Senast: xaheena
·
C
Hästmänniskan Rast anläggning Tror ni att detta är nästa steg för våra stall? :d Iden är ju väldigt bra endå tycker jag, tänk om alla hästarna...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: Kritos
·
A
Hästmänniskan Vad händer med polarband vid ösregn? Kortsluts det då? Behöver akut hjälp med denna frågan Tack Anna
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Anna_H
·
D
Hästmänniskan skulle kunna tänka mig att starta ridskola,med handikappridning och ponnyfritis.vad,vem ska man ta kontakt med.försäkringar osv. :confused:
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har hittat ett jobb som jag är intresserad av. Det är som hästskötare på en ridklubb men vad är minimilön på ett sådant yrke? Vilket...
Svar
7
· Visningar
3 373
Senast: Zaga
·
Hästmänniskan Har aldrig haft en häst på foder, men blivit erbjuden en nu. Vad innebär det igentligen? Betalar man ägaren någonting eller har man...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: jerseyko
·
I
Hästmänniskan Hej! :smirk: Äre det någon som vet vad en häst besikting kostar? :bow: MVH Erica
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Boj
·
D
Hästmänniskan Lite mer exakt vad det innebär att vara fodervärd ?
Svar
2
· Visningar
673
Senast: jerseyko
·
N
Hästmänniskan Är det någon som vet vart på nätet man kan hitta ett bra dokument på Foderavtal ?
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: Snagget
·
Hästmänniskan Är lite sugen på att låta min häst få stå i utebox då han gillar att vara ute mkt, och är van vid det också. Frågan är vad som är bäst...
Svar
7
· Visningar
2 082
Hästmänniskan Om man säljer en häst obesiktigad och det sen visar sig vara fel på den, som man som säljare inte vet om. Vad händer då, ang dolda fel...
Svar
7
· Visningar
1 538
Senast: Boj
·
M
Hästmänniskan Måste få litet stöd i min misär... Tycker litet synd om mig själv och det får ni också gärna göra... ;) Varför blir det alltid...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 546
Senast: Dorinda
·
Hästmänniskan Jag fattar inte!! :confused: :mad: Ar manniskor verkligen sa ignoranta att de inte ens kan skicka ett mail och saga "tack for titten...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: hästig
·
Hästmänniskan Vad kör ni skåningar med för däck på era transporter på vintern? Har blivit rekommenderad att bara ha M&S däck året om. "Det behövs inga...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 363
Senast: Moniq
·
M
Hästmänniskan hej! mitt ena vamblod ska vi betäcka till sommaren och vi har funderat på att hon ska föla hemma i vårat stall. men nu till frågan...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: ankans
·
T
Hästmänniskan E det jag eller är dagens ridskolor på väg att förstöra allt med hästar?! Har jobbat som ridlärare i 3 år. Slutade mars -04. Ända...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: alpha
·
M
Hästmänniskan Nu vill jag höra om ridskolor som tar bra hand om sina hästar. För det finns väl sådana eller? Min gammla ridskola tycker jag tog...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: ang
·
Hästmänniskan Jag har lite hypotetiskt funderat lite på det här med att låta någon annan träna ens egen häst. Jag som håller på med trav kan ju köpa...
Svar
3
· Visningar
651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka