Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan För ett tag sen så bestämde jag och en person här på Buke att jag skulle köpa täcke, grimma och grimskaft av henne. Eftersom det inte...
2
Svar
29
· Visningar
2 904
Senast: mizz
·
F
Hästmänniskan Vad har ni för efarenheter av Agria? Är det svårt att få godkänt en ut dömning på ec återkommande ledinflamationer o hälta? Hästen...
2
Svar
21
· Visningar
5 946
Senast: Fladde
·
Hästmänniskan Har hästen försäkrad hos IF och såg att de nu skaffat en utökad veterinärvård. Har dock inte fått någon info hem om det så har lite...
Svar
12
· Visningar
965
Senast: HD
·
T
Hästmänniskan Här kommer nästa transportfråga.... Jag har besiktningstid på transporten klockan 15.30 den 6:e maj. Klockan 10.00 samma dag ska...
Svar
13
· Visningar
2 080
Senast: twinstar
·
J
Hästmänniskan Har köpt häst och ska självklart försäkra honom, men vilken försäkring ska man välja? Det är en 6 årig varmblodsvalack, travhäst. Har...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Catrine
·
Hästmänniskan Hjälp tack :bow: Jag ska låna ut mitt sto för avel och kommer skriva ett eget kontrakt.. Men det är några saker jag vill få med, men...
Svar
18
· Visningar
1 220
Senast: Cesam
·
T
Hästmänniskan Har en fundering om det här med pass vid slakt. Läste lite snabbt på en sida med text så liten att jag inte kunde läsa allt :smirk...
Svar
12
· Visningar
1 068
Hästmänniskan Vi har haft sand som underlag i paddocken i förra stallet.Tyckte det var helt okej.Hörde häromdagen att någon anväder sig av vanlig...
Svar
3
· Visningar
1 190
T
Hästmänniskan Får jag köra en olastad transport med totalvikt 1550 med en bil som bara får dra 1300 på b-körkort men mer på BE. Spelar det någon...
Svar
8
· Visningar
1 290
K
Hästmänniskan Håller på att välja projektarbete (100 p) just nu till 3:an! I vårat stall så ska vi bygga till två uteboxar på baksidan av vårat...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Tiingeliiing
·
Hästmänniskan Nu är goda råd dyra. Jag måste bestämma mig denna vecka om jag ska säga upp min boxplats eller inte. Jag har hittat bete, så juni -...
2
Svar
26
· Visningar
2 204
Senast: martha
·
C
Hästmänniskan Har gjort en kalkyl för den häst jag skall köpa när jag nu hittar den. Det är både foder kalkyl samt reserande priser. Jag undrar om...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: Mynta2
·
M
Hästmänniskan En så´n här praktiskt inriktad tråd. :smirk: Jag har ridit omkull med hästen och ska så småningom fylla i skadeanmälan till...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: md5krist
·
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Hogstorp
·
Hästmänniskan Den forMuleringen har jag sett i flera hästannonser, antar att det innebär rabatt på en viss hingt eller liknade - men VARFÖR gör man så?
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Welsh
·
M
Hästmänniskan Jag vet inte om den här tråden ska vara här eller inte... men jag hoppas få åsikter om denna tanke som jag har. Jag har ett arab sto...
Svar
9
· Visningar
1 398
Senast: Cesam
·
A
Hästmänniskan Jag skulle besikta min 15 åriga valack för försäljning. Då upptäcktes ett kraftigt blåsljud och vid ultraljudsundersökningen visade det...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Immer
·
S
Hästmänniskan Jag har en liten "dröm" om att köpa travhästar som inte funkar för trav, grundutbilda dem i western, göra dem till trevliga och ridbara...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Katri
·
Hästmänniskan Har fått i uppdrag att kolla priser etc. på prisrosetter men är HELT grön på det området, någon som har lite tips? Har sökt på eniro på...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Mynta2
·
C
Hästmänniskan Nu har lilla jag, en total innestallidiot, funderat på att bygga lösdrift till mina hästar istället och jag vill veta lite av era...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Rolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama