Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

  • Låst
Hästmänniskan Long story short: Nyinflyttad helt fantastisk familj som flyttade in med tre hästar för ca. 2 veckor sedan. Tonårsdottern verkar dock...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
22 343
Senast: mackan
·
Gnägg Så här glad är man när man rider fjording!
Svar
0
· Visningar
390
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Mina favoritflickor, dottern Debbie & så Takida så klart.
Svar
0
· Visningar
381
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Bästa fredagsmyset i världen.
Svar
0
· Visningar
409
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Jag samlar på Schleichhästar och ger alla ett eget namn, men nu börjar mina namnlistor att bli tomma så skulle bli tacksam för...
Svar
12
· Visningar
38 235
Senast: Isisen
·
Ekonomi & Juridik Nybliven hästägare till ett äldre hbl och jag blev faktiskt ganska chockad av vad det kostar att försäkra. 9500kr/år och då bara 38000kr...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 631
Senast: ameo
·
Svar
4
· Visningar
1 364
Senast: hier
·
Anläggning Det är en tanke som väckts hos oss av lite olika anledningar. Inte överallt men till en hage som växelbetas med får och dessutom skulle...
Svar
17
· Visningar
2 509
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan (Vet inte om denna tråd ligger rätt nu menmen) Hejsan! Tiden är nu kommen och jag måste sälja min ponny pga att jag vill mer än vad hon...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: IzeUnicorn
·
Gnägg Jaha, efter 2,5 år i Australien och Nya Zeeland, en vecka snowboarding i Japan och 10 dagar i Jackson hole, USA.. så är jag nu hemma och...
2
Svar
27
· Visningar
3 895
Senast: Teilani
·
  • Låst
Gnägg Ny tråd, wiho!! Inleder med en härlig annons om träns: Ett eligant och stilrent träns med En tjock och bastant nosnäm och en otrolig...
100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
195 376
Senast: ricca
·
Anläggning Är det lagligt att stängsla in en skogsväg? Inuti en skogshage alltså. Får man stängsla in vägar med namn? Måste grinden vara...
2
Svar
26
· Visningar
2 652
Senast: SiZo
·
Anläggning Hejsan! Nu ska vi bygga ridbana och letar efter det bästa materialet att ha där. Vill ha nått som passar svenskt klimat... Har hört...
Svar
7
· Visningar
3 380
Senast: akleja
·
Hästmänniskan För två veckor sen när jag var ute i skogen med hästen så blev han plötsligt rädd vilket medförde till en hastig tvärnit från galopp...
Svar
14
· Visningar
1 814
Senast: kakan89
·
Hästmänniskan På min lösdrift vill vi gärna ha fri tillgång på grovfoder, Nät eller ej spelar ingen roll. Vi har storbalar men ingen traktor så vi kan...
Svar
17
· Visningar
7 204
Senast: Marita73
·
Gnägg Nån som pysslar med det? Ska till Skövde i augusti och den stora internationella shettisutställningen tänkte jag och valde denna gren...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Ska titta på ett 2 årigt föl i helgen, vad ska jag tänka på? Ska man röntga så små? Sätt att vissa ber veterinären komma och lyssna på...
Svar
13
· Visningar
1 650
Senast: Elisha
·
Ekonomi & Juridik In intressant tank slog mig igår kväll efter en diskussion med en kompis. Vi diskuterade försäkring på hobbyhästar eftersom både hon och...
2
Svar
36
· Visningar
5 046
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Jag får ofta väldigt ont på utsidan av vaden, högerbenet när jag rider. Det liksom stramar och drar och går som ett band från där vaden...
Svar
8
· Visningar
4 240
Gnägg Med "fixa stallet" menar jag allt det där runt omkring som inte är direkt interaktion med hästen. Alltså inte ridning, rykt, visitering...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 303
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp