Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jaha, så var det dags för millus att bygga nytt stall. Kan ni inte lägga in stallbilder hur det ser ut hos er? Gärna amatörsnickrade stall!
Svar
5
· Visningar
1 777
Senast: millus
·
Hästmänniskan För ett par månader sen var jag verkligen på toppen av min ridning, allt gick jätte bra och jag gjorde stora framsteg med mina hästar...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: Smulan75
·
Ekonomi & Juridik Finns det något som liknar ångervecka vid häst försäljning? Jag har sålt en ponny för några dagar sedan och nu har det framkommit fakta...
Svar
7
· Visningar
1 844
Senast: millus
·
Anläggning Jag har nyligen flyttat till en liten gård och planen är att mina hästar ska flytta med upp hit i sommar. Än så länge är de kvar hos min...
Svar
6
· Visningar
1 343
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar nu så här. Försäkring på min häst har min pappa just nu. Han vägrar att avbryta försäkring vilket jag vill för jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 616
Hästmänniskan hej. jag är ny här och vi får se om ja gjort allt rätt nu. jag behöver lite hjälp av kunniga människor ang denna fråga. det finns en man...
2
Svar
36
· Visningar
3 434
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Håller på att göra om i stallet och behöver lite inspiration. Hur förvarar ni era täcken? Gärna andra smarta tips på bra förvaring som...
2
Svar
20
· Visningar
6 279
Senast: Nenne45
·
Ekonomi & Juridik Lite funderingar... Om man lånar en häst UTAN att skirva något KONTRAKT och olyckan skulle vara framme: -skadar vid ridning -skadar...
Svar
17
· Visningar
1 497
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Vi planerar ridbana i vår och jag velar kring det här med underlaget. Entreprenören har föreslagit 20 cm väggrus som bärlager och 10 cm...
Svar
13
· Visningar
2 244
Senast: Unafraid
·
Gnägg Velade mellan om den skulle ligga här eller under Utrustning... Testar här! Hur mycket hästgrejer har du egentligen? Hur många har du...
2
Svar
27
· Visningar
3 172
Senast: supersonic
·
Hästmänniskan Jag har hamnat i en väldigt akut situation som jag måste göra någonting åt snabbt, helst igår. Det är så att jag har min häst...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
15 408
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Förlåt om tråden ligger fel men jag tänkte en snackistråd alla grenar och shower från Göteborg. Jag har inte nöjet att vara på plats...
2
Svar
32
· Visningar
2 260
Senast: Sporthorse
·
Hästmänniskan Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men, jag hade tänkt att skaffa en foderhäst. Vad är bra att tänka på? Och vilka kostnader innebär...
Svar
16
· Visningar
3 764
Senast: Lobelia
·
Gnägg Jag har då en otroligt orelevant fråga för min egen del (då jag varken äger häst, har pengar, är myndig eller bor hemifrån), men jag...
Svar
19
· Visningar
2 266
Senast: Fenestra
·
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 229
Gnägg Ja, titeln säger väl det mesta? Vilken typ av häst dras du till allra mest? Ras, färg, kön, kroppstyp, personlighet? Jag har upptäckt...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 380
Senast: JeayL
·
Gnägg Behöver tips på smeknamn till min nya häst, han heter Star Wars och vill ha nån förkortning.
2
Svar
23
· Visningar
3 232
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Är det någon som vet var man kan se starttider för dagen? Kollar live genom deras hemsida och där står det tid för nästa sändning. Men...
Svar
7
· Visningar
661
Senast: Seabaz
·
Ekonomi & Juridik Lite osäker på var detta ska ligga, men... Säg att någon inte har möjlighet att närvara på sin ridklubbs årsmöte men ändå gärna vill...
Svar
8
· Visningar
1 114
Ekonomi & Juridik Är inhyrd i ett stall och har precis köpt en ny pålla so var mer än stirrig i början men som nu har börjat lugna ner sig. Stallägaten...
2
Svar
23
· Visningar
4 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp