Hästannonser, säljare

Förstår dig, tycker det står väldigt lite om många hästar i annonserna med. När jag börjar leta seriöst igen kommer jag nog skriva en sökes-annons. Istället för att maila tusen frågor fram och tillbaka.
 
Förstår dig, tycker det står väldigt lite om många hästar i annonserna med. När jag börjar leta seriöst igen kommer jag nog skriva en sökes-annons. Istället för att maila tusen frågor fram och tillbaka.
Ja, det var en bra idé, ska prova! Ha ha, bäst jag ser till att svara alla som hör av sig då :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 539
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 440
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 029
Senast: Blyger
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 700
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp