Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
339
Senast: Velony
·
Hästmänniskan Jag har haft egen häst i många år, men kommer nu att tvingas ta bort honom pga skada. Min spontana tanke när han blev utdömd var "ingen...
Svar
12
· Visningar
1 700
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Vi har ett loft över stallet där det förvarats hö i småbal, senaste veckorna har balarna blivit dammiga, med andra ord mögel. Det är ett...
2
Svar
32
· Visningar
3 525
Senast: Sockerbit
·
Gnägg vi har 2 shettisar, 1 Dponny och 1 stor häst. De går på lösdrift med en ligghall på 55 kvm samt har ett stall med 4 boxar (2st 10kvm...
Svar
15
· Visningar
1 946
Senast: kryddelydd
·
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Jealle
·
Gnägg Ja, när fyller era pälsklingar år? :D Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört...
2
Svar
29
· Visningar
2 621
Senast: Spyro192
·
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har en fundering. På min häst är vi tre ägare. Det är dock enbart jag som har intresse av att sköta om honom och träna honom...
Svar
14
· Visningar
1 941
Senast: mackan
·
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik För en stund sedan fick jag meddelande om att det var ordentligt pådrag ute vid mitt stall. Poliser med bilar, hundar och helikopter...
Svar
13
· Visningar
2 205
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Jag kar tänkt och skaffa medryttare till min väldigt kraftiga nordsvensk, men vet inte hur mycket som är en bra summa att ta för...
Svar
15
· Visningar
1 957
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag ska nu köpa min första häst efter att alltid varit medryttare eller haft foder häst. Har lite frågor kring hur ett köp går till och...
Svar
12
· Visningar
3 389
Senast: Spring17
·
Anläggning Hej! jag projekterar ett ridhus åt våran hästklubb och är intresserad av vad ni tycker ska finnas, och vad ni saknar i erat ridhus...
2
Svar
39
· Visningar
4 668
Hästmänniskan Jag har letat mig blå efter en bra app att ha som häst-/riddagbok. Använde tidigare MyHorseLife som uppfyllde alla mina önskemål men den...
Svar
8
· Visningar
1 460
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Vad är lämpligt att ha för mått mellan ätgallren i en foderhäck. Typ sådan stor modell med tak som man kan köra in en hel rulle i. Får...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: abc
·
Gnägg Hallå! Bara en nyfiken fråga: finns det andra här inne som också har en shirehäst eller är medryttare, fodervärd osv till en shire??
Svar
3
· Visningar
1 379
Gnägg En 2-3v gammal Natta från Flatgården född 2011-05-17 egen uppfödning Mamman är tyvärr död nu sen x-antal år tillbaka
Svar
0
· Visningar
316
Gnägg så här ser Natta ut idag
Svar
0
· Visningar
404
Gnägg Cumeraugh house Baron shirehäst valack 19 år
Svar
0
· Visningar
383
Gnägg Amiga Andalusier 9år importerad från spanien
Svar
0
· Visningar
383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Sundsvall?
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Första hund
  • Det bästa med ”din” ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp