Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Och tänkte att det finns säkert fler här på Buke som tycker det vore roligt att titta på bilderna. Det står tyvärr inte när den är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 634
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Hej, jag har ingen jag kan prata med om ridning när det ex. Går dåligt så att jag känner mig nedstämd eller när det går bra så jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 127
Gnägg Jag har haft häst hela mitt liv,min man vart intresserad när jag höll på,och nu i våras så beslutade vi oss för att han skulle ha en...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
114 212
Senast: nickan1
·
  • Låst
Gnägg Såg att det fanns en tråd sedan 2011 där folk skrivit om konstiga/otrevliga provridningar.. Men det var 2011, så varför inte skapa en...
Svar
5
· Visningar
2 496
Senast: ameo
·
Gnägg Det är snart ett år sedan jag satt på en häst! :nailbiting: På grund av det intensiva familjelivet med små barn så valde jag att sälja...
Svar
16
· Visningar
1 822
Senast: Mabuse
·
Gnägg Hej allesammans! Jag äger just nu en D-Ponny som jag omedvetet köpte in som lite av ett projekt. Hon har blivit illa behandlad i både...
2
Svar
32
· Visningar
3 272
Senast: Rialavargen
·
R
Anläggning Jag har en egentligen ganska generell fundering, låt säga att en person håller 6 hästar (dvs. 5 eller fler) på någon annans fastighet...
Svar
16
· Visningar
1 652
Senast: elle12
·
Anläggning a) Vad har ni för topplager på er ridbana/på ridbanor som ni använder? b) Hur djupt är topplagret? c) Vad är det för lager direkt under...
Svar
4
· Visningar
2 663
Senast: warg
·
Gnägg Jag vet inte varför jag gör denna tråden. Men jag får stundtals så ont i mitt hjärta när jag tänker på min älskade gamla häst som bor...
Svar
16
· Visningar
2 171
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Hej! ville bara kolla med er, jag ska skaffa häst och är 13 år. Och vi har provridit några men klickar inte så jättebra med dom, nu har...
Svar
11
· Visningar
2 848
Hästmänniskan Dags för avbön, jag hinner inte med alla hästarna. Har flera stycken och för det mesta har det fallit sig så att jag haft två, ibland...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken på hur andra hästägare gör med broddar på bakskorna, när ens häst går tillsammans med andras hästar. Själv har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 338
Senast: Liten
·
Gnägg ...Vad hade den önskat sig då? :D Tanken slog mig nu när jag letar födelsedagspresenter till min blivande 16 åring för fullt. Vad jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 535
Senast: Mimmimamma
·
Anläggning Det börjar bli dags att mocka bort allt bajs som tinat fram och jag har kollat på två olika maskiner som kan dras efter fyrhjuling. Vad...
Svar
1
· Visningar
1 275
Senast: Reville
·
  • Låst
Gnägg Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den förra låstes.
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
214 804
Senast: vallhund
·
Gnägg Då jag precis håller på att bli av med min första egna häst (på pappret) tänker jag genast framåt för att förenkla det lite för mig...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Eldbollen
·
Hästmänniskan Hej! Behöver hjälp med tankar kring ett ponny köp. Ponnyn ska användas som promenad ponny till en nybörjare. " Ridning" 1-3 dagar i...
2
Svar
29
· Visningar
2 742
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Hejsan! Jag har en stallkompis som står i mitt stall o i dagsläget så delar vi på alla kostnader(vi har en varsin häst som äter exakt...
2
Svar
34
· Visningar
5 025
Senast: spinxx
·
Gnägg Vad finns det för filmer förutom Spirit för den var nog ärligt talat det sämsta jag någonsin sett. Då jag har små barn så är kravet...
Svar
12
· Visningar
4 770
Senast: Bufera
·
Anläggning Någon som kan tala om för mig varför den gröna lampan inte lyser längre på mitt elaggregat? Den röda lampan blinkar när strömmen är på...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Targa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp