Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har köpt ett antal hästar intjänade medel från företagare (enskild firma) men känner nu att det kommer bli ganska mycket omsättning och...
Ekonomi & Juridik
Hej jag har sagt upp mitt avtal med fodervärden och undrar om det är någon som vet om man måste ha underskrift från båda parter eller om...
Hästmänniskan
Admin får gärna flytta om tråden hamnade fel :p
Vad harni för erfarenhet av att flytta iväg och jobba i stall?
Jag känner att jag vill...
Hästmänniskan
Suck! Har annons ute på mina hästar och jag har valt att inte ha med telefonnummer eftersom jag gärna vill ha mail först, för att sedan...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.