Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg känner ni någon om har häst med islandshäst i? Visa bild =) en bekant till mej har en som e arab/island å e super söt MEN den kunde...
2 3
Svar
42
· Visningar
13 222
Senast: Poxz
·
Anläggning Finns det någon här som har en sådan? Funkar det? Vi har rätt mkt mygg/sviare här och om man skulle sätta upp en sån (som fungerar)...
Svar
4
· Visningar
1 760
Senast: Gawotka
·
Hästmänniskan ...sade min mamma när jag ringde och berättade att min häst måste avlivas idag. Jag har haft ett långt hästliv, men detta är något...
Svar
7
· Visningar
1 945
Senast: CurlySue
·
Hästmänniskan Hur gör ni som har era hästar på lösdrift? Mockar ni ur hagen de har gått i hela vintern? Även om de skiter en del inne i själva...
Svar
13
· Visningar
1 778
Senast: kvandi
·
Ekonomi & Juridik En vän har hamnat lite i knipa och fått hästar dumpade hos sig,ägaren betalar inte och bryr sig inte. Kan min vän åka och "dumpa...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 192
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag har ingen aning om vart jag ska lägga denhär tråden, men jag provar här :) Jag sitter här och letar igenom min hästs pass efter...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Athletin
·
Gnägg Igår "hittade" vi en häst springandes i en kohage här där vi bor. Ingen visste vems häst det var, så jag ringde polisen för att höra om...
Svar
18
· Visningar
3 325
Senast: Matilda85
·
Gnägg Finns säkert några med fantasi här inne :) Har kommande fölunges namn näst intill klart, blir det ett sto ska den heta Canthara, blir...
Svar
19
· Visningar
2 680
Senast: Gimlan
·
Gnägg Vi tvingas hoppa med ny stil - aldrig mer :(
Svar
0
· Visningar
158
Senast: dreampower
·
Gnägg Jag kan ju inte vara den enda som ser ut som Malin BJ i kroppen? Såg en tråd för lite mulligare personer (Det beskrev den som de...
2
Svar
23
· Visningar
4 593
Hästmänniskan Hej! Jag funderar på att gå hästgymnasiet på Flyinge ifall inte något känns fel. Jag tänkte höra med er som har varit där, gärna ni...
2
Svar
26
· Visningar
5 666
Senast: Faynie
·
Ekonomi & Juridik En fd inackorderad har lämnat en del utrustning kvar. Har en skuld på 1000 kr dessutom som är obetald. Trots åtskilliga påminnelser via...
Svar
10
· Visningar
2 981
Senast: cutty
·
Hästmänniskan Under påskhelgen har jag hälsat på hos släktingar som har uppfödning och turridningsverksamhet. De har hästar av en vänlig, viktbärande...
Svar
10
· Visningar
1 728
Senast: Tussinussen
·
Gnägg Nu har han kommit hem, min kära väns häst, Tristan! :laugh: 6årig Valack-korsning på ca 152 cm. Träffade honom för första gången...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Mirre
·
Ekonomi & Juridik Finns här någon som vet vad straffet/böter är för att köra med för tungt lastat släp? Om rent hypotetiskt Bil-släp och körkort matchar...
2
Svar
35
· Visningar
8 200
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag vet inte hur jag ska hitta motivationen igen. Har låtit hästarna vila hela vintern och jag har ursvårt att få tillbaks energin att...
Svar
11
· Visningar
1 891
Senast: Ginne
·
Anläggning Jag har ett mycket angenämt "problem". Är i sluttampen av ett stallbygge och ska nu lägga energi på sadelkammaren. Tips på praktiska...
2 3
Svar
42
· Visningar
29 520
Senast: Zamira
·
Ekonomi & Juridik Ägaren har lånat ut sin häst på foder, och enligt avtalet är det fodervärden som ska stå för veterinärkostnader. Ponera att ägaren...
Svar
6
· Visningar
1 965
Senast: Similitude
·
Gnägg Här tycker jag att vi samlar allt som har med dessa underbara charmiga småttingar att göra! Alltifrån träning till foder & uppfödning...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: millan10
·
Ekonomi & Juridik Har stått med en häst i stallet under två års tid som ägaren inte behagade hämta och hon vägrade svara på telefon, röstmeddelanden, sms...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 890
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp