Vi trådsmala!

Sv: Vi trådsmala!

Jag misstänkte det, har sett massvis med tömkörningsbilder på FB tycker jag :)

Själv är jag värdelös på att tömköra, och har aldrig gjort det särskilt mkt. Har haft en jätteduktig gammal hästkarl som tömkört unghästarna åt mig tidigare, men nu har jag ju inte det, så då gav jag mig på det själv (mot bättre vetande).
 
Senast ändrad:
Sv: Vi trådsmala!

160, 48 kg och rider D-ponny :) rätt lagom. Jag är färdigvuxen.
Men har svårt för att hitta (billiga) ridbyxor som passar smala ben?! De sitter ofta för löst kring rumpa och knä (så det blir skrynkligt vid stövelskaftet). Passar barnstorlek 164 men de är för kort, 34 sitter löst på vissa byxor. Så vilka byxor är "små i stl"? På jeans har jag 26.
 
Sv: Vi trådsmala!

Domani (granngården) är väl rätt små va? i alla fall de helskodda tycker jag....
 
Sv: Vi trådsmala!

Orkar inte leta fram några bilder men...
Jag är runt 162-165 cm (vet inte exakt) och väger ca. 52 kg. Färdigvuxen är jag också. Föredrar att rida hästar runt 160 cm i mkh :)
Ok, att säga att jag är trådsmal är väl en överdrift, men jag är ju klart mer smal än bred...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 003
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 824
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
  • Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
32
· Visningar
3 457
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp