Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan ...hur är det? Jag har sökt ett jobb där nämligen och de verkade glada över min ansökan då jag talade med arbetsgivaren. Men om flytt...
Svar
11
· Visningar
4 561
Senast: Nominous
·
Anläggning Hej alla. Vi håller på och renoverar vårt gamla stall. Vi har röjt ut allt gammalt invändigt och funderar nu på vilket som är bäst. Vad...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 761
Hästmänniskan Och vart lägger man då denna tråd? :confused: Aja, provar här. Moderatorn får flytta annars! Någon som vet om det finns något...
Svar
0
· Visningar
1 013
Hästmänniskan Ja kort och gott har det blivit så i mitt fall. Bestämde efter ett moget övervägande att min häst och jag skulle gå skilda vägar. Ett...
2
Svar
38
· Visningar
5 753
Senast: skiesabove
·
Gnägg Är det någon som har något förslag? Är öppen för det mesta :up:
Svar
7
· Visningar
940
Senast: marieka
·
Hästmänniskan Hur mycket ska jag ge för honom utan att bli lurad? (Måste bestämma mig ikväll !!!!) Jag har varit och provridit en häst som är...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 208
Senast: Presto
·
Anläggning Hej! Jag har en mindre anläggning med stall (12 boxar), ridhus och ridbana. Jag har blivit tillfrågad om jag är intresserad av att hyra...
Svar
15
· Visningar
2 509
Hästmänniskan Tydligen ska man ha allt på pränt i den här branschen - och någon gång ska väl vara den första som man blir lurad?! Har letat häst i vad...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 080
Senast: dreampower
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Fideli
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Fideli
·
Gnägg Redan innan jag fick ta bort min tant övertalade min man mig att börja titta på en ny häst. När hon sedan fick somna in pushade han mig...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 369
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag saknar en tråd där vi som förlorat en häst kan skriva av oss sorgen och saknaden, skriva om härliga minnen och få stöd eller stötta...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 861
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Vi har tittat på stor häst till dotra och mig. Hade satt 50.000 som gräns. Hittade en annons om en engelsk import som inte hade någon...
Svar
19
· Visningar
3 794
Senast: aramis
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag behöver hjälp. Jag åkte ner i April för att hämta hem en häst på foder. Och väl där visade det sig att henne som jag skulle...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 460
Senast: Maqurell
·
Anläggning Har kört fast i mitt skissande på stallet. Kan ni hjälpa till?? :) Stallet ska vara rektangulärt. Ca 10m brett. Lösdrift på 100kvm...
Svar
13
· Visningar
1 040
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Sitter och kollar igenom avtal då jag (förhoppningsvis) ska sälja min häst, den ska besiktas på fredag. Under paragrafen "Hästens...
Svar
8
· Visningar
915
Anläggning Ja, lite av en blondinfråga men jag vet inte. Hur kopplar jag jordspetten till aggregatet och till staketet? Någon får jättegärna rita...
Svar
7
· Visningar
1 713
Senast: kol
·
Anläggning Tjoho vad stallbyggen kan dra iväg. Vi bygger ett drömstall med 4 stoora boxar, rejäl sadelkammare, spolspilta m.m. Nu ska elen dras och...
Svar
1
· Visningar
848
Ekonomi & Juridik Ja vad gäller? Har alltid hört att när man köper på auktion är det andra lagar än annars vid köp och sälj, stämmer det? Och vad är...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: nullo-modo
·
Ekonomi & Juridik Någon som har koll på lagar och regler när det gäller att häva köp?
2 3
Svar
47
· Visningar
3 987
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp