Hjälp mig akut! Foderavtal

@noapoa; Shit vilka klappträn du har gjort hästaffärer med!
Jag kan inte för mitt liv begripa hur "ägare 2" har någon som helst bestämmanderätt om det enda hon betalt är 10%?

Vill du verkligen ha hästen så bjud 35' till ägare 1 och så får hen lösa sin 5' med ägare 2 i lugn och ro. Vill du vara hygglig kandu gå upp ett par tusen så det kanske lockar lite mer. Men nu verkar det ju som att du har en annan häst på lut och då är ju saken en annan. Hämtas inte hästen av 1:an, 2:an så är den kvar i din vård vare sig du vill eller inte.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Goddag allvetande Buke. Jag blev så förvirrad idag, hjälp mig tack. Jo, vi har ett huslån, eller rättare sagt vi har tre huslån ett på...
Svar
13
· Visningar
755
Senast: Bee
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 757
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 517
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 780
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp