Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
213
Senast: Eskosaurus
·
Anläggning Nu har vi äntligen köpt en egen gård!!:laugh: Papprena skrevs på i onsdagsoch vi har betalat handpenningen idag så nu är det...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
74 047
Senast: Maléne
·
Gnägg Har ni sett det här? hur roligt som helst!! De ska tydligen hoppa i globen!
2
Svar
36
· Visningar
4 249
Senast: GoLightly
·
Gnägg En liten spinoff på "Lär dig rida"-tråden, där jag tänkte vi kunde samla lite äldre (säg 1990-talet och bakåt) videoklipp som har med...
2
Svar
21
· Visningar
3 828
Senast: WildHorse
·
Gnägg Igår var jag ute och gosade med min fina pålle. Idag när jag kom till stallet var hon sjuk. Jättesjuk. Hon och veterinären kämpade så...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 811
Senast: Coolfrees
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag bara undrar lite då jag har en bekant som ligger i tvist med säljare (ganska känd hästhandlare)...men är det någon som har...
2
Svar
31
· Visningar
3 110
Anläggning Jag har hamnat i ett expansivt skede och inser att jag måste bygga flera boxar. I dagsläget har i några olika alternativ, men det...
Svar
16
· Visningar
1 628
Senast: athena
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall med för tillfället två hästar. En är min unghäst och den andra är en 16 års gammal travare (fast han startade...
Svar
11
· Visningar
1 721
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Vad ska man göra med sitt hästliv egentligen?? Bestämde mig i våras för att sälja mitt sto, hittade köpare men såklart gick hon inte...
Svar
10
· Visningar
1 668
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Har nyligen fått veta att ett stall nära min skola (bor på internat) har otroligt billig stallhyra (1000kr, inkl. boxplats, strö och...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: _Charlotte_
·
Gnägg Har de så dåligt rykte som jag inbillar mig? Har stora problem med att bestämma om jag orkar med att försvara mitt beslut att ta ett...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 424
Hästmänniskan En tämligen irrelevant tråd, men jag har lite tråkigt. Var och kollade på en saluhäst häromdagen och det var verkligen inget fel på...
2
Svar
39
· Visningar
2 939
Senast: Vingra
·
Ekonomi & Juridik Om det inte finns kontrakt och man säger upp sig på boxplatsen, inget har sagts om att det är en månads uppsägning, boxen sägs upp i...
Svar
12
· Visningar
3 652
Senast: saffran
·
Hästmänniskan - Ännu en tråd om mitt eviga hästletande! :banghead: Har hittat en till som jag gillar! Men ägaren säger att hon valt att blistra...
Svar
16
· Visningar
2 755
Senast: Mustang
·
Gnägg Och var i hela världen lägger jag denna tråd då? :confused: - Moderator, flytta om det behövs - Läste att man inte fick ha med sig...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Nu kommer jag med mina dumma frågor igen ;) :p Nu ska det stängslas då.... Har införskaffat mig 2mm järntråd för första gången i mitt...
Svar
17
· Visningar
1 901
Senast: labb
·
Hästmänniskan Ni som tagit hjälp vid hästförsäljning- hur har ni löst det praktiskt och ekonomiskt? Har ni skickat iväg hästen till någon som sköter...
Svar
7
· Visningar
3 034
Senast: WBanna
·
Anläggning Jag har fått ett erbjudande av en av mina grannar att få långtidshyra deras blivande lösdrift. Då jag har avelsston och föl så hade det...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: lady_vip
·
Ekonomi & Juridik Har sökt i gamla trådar men hittar bara det motsatta till mitt problem. Det finns en risk att min häst inte kommer få en speciellt bra...
2
Svar
22
· Visningar
3 599
Senast: tolksele
·
Gnägg Alltså, jag har inte riktigt hängt med i svängarna. När de gjordes någon film om honom för några år sen va alla i min umgängeskrets...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 266
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp