Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag får fruktansvärt ont i sittbenen när jag rider nu för tiden. Det känns som enorma blåmärken, och kommer så fort jag sätter mig i...
Svar
17
· Visningar
4 337
Senast: Licorice
·
Hästmänniskan Jag hör ofta i min omgivning om folk som får träningsvärk efter att de ridit osv, men själv har jag aldrig stött på det "problemet"...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 371
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Ni som läst mina tidigare trådar och haft åsikter om hur jag skött mig får gärna bortse från det, för den här frågan är en helt ärlig...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 037
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Letar häst och stöter på en hel del hästar som skulle kunna varit intressanta men det känns som att de har sån skev prislapp. Jag har...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
12 950
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Det är så att vi har köpare till vår ponny från Norge och jag undrar om de någon som har sålt häst till Norge innan som skulle kunna...
Svar
1
· Visningar
1 386
Senast: Masse
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 315
Senast: LillaMusse
·
Anläggning Jag behöver lite input! Det är som så att där jag har min häst så har vi fått en del i en maskinhall att ha som "ridhus". Tanken är att...
Svar
7
· Visningar
1 399
Senast: AliceZeta
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
161
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
198
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
182
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: MissKulla
·
Hästmänniskan Hej! Vi går i planer att utöka familjen med en ponny till sommaren till barnen som är ca (95cm, 15 kilo) och (128cm, 25kilo). (I...
2
Svar
27
· Visningar
3 368
Senast: Lyrisk
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt varför jag väljer att posta ett inlägg här, men hoppas kanske kunna få råd som kan hjälpa mig i min nuvarande...
Svar
9
· Visningar
1 746
Gnägg ...framförallt de som inte har någon "egen" födelsedag! Jag börjar med min egen, världens bästa "My Little Pony" och hennes dotter som...
Svar
7
· Visningar
1 602
Senast: mily
·
Hästmänniskan Åh jösses jag vet inte var jag ska börja. Jag har en häst tillsammans med min mamma sedan 2 år tillbaka. Det är mestadels jag som rider...
Svar
1
· Visningar
688
Hästmänniskan Är det någon här som har leksaker till sina hästar? Har hört av min NH-tränare att de faktiskt leker med t.ex. bollar, pinnar med mera...
Svar
6
· Visningar
2 200
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan måste man absolut isolera en betongplatta till ett stall? Vi vill bygga ett så funktionellt stall till absolut lägsta pris och vi har...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp